Wywodząca się z Podlasia Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten aktywnie wspiera sport, zwłaszcza lokalne kluby. Najmocniejszą marką jest Jagiellonia Białystok, aktualni Mistrzowie Polski.
Logo Chorten na koszulkach mistrza Polski
Z klubem tym Grupa Chorten współpracuje już od kilku sezonów, w ubiegłym była sponsorem premium z logo na spodenkach, a w tych rozgrywkach nazwa Chorten widnieje już na koszulkach meczowych.
– Dziękuję firmom, takim jak Chorten, których logo będzie dumnie reprezentowane na strojach, bo aby zdobywać sukcesy na murawie, potrzebne jest ich wsparcie – podkreśla Wojciech Pertkiewicz, prezes Jagiellonii Białystok.
W ramach porozumienia nazwa Grupy Chorten będzie obecna nie tylko na trykotach piłkarzy podczas spotkań w całym sezonie. Znak z drzewkiem dębu będzie m.in. wyświetlany na bandach LED wokół boiska, na telebimach i ekranach na stadionie. Zawodnicy wesprą też sieć sklepów w akcjach promocyjnych i działaniach charytatywnych na rzecz podopiecznych Fundacji Grupy Chorten „Nie bądź obojętny”.
– Gratuluję Jagiellonii Białystok sukcesu i zdobycia tytułu mistrza Polski, co zdarzył się po raz pierwszy w 104-letniej historii i życzymy powodzenia w nowym sezonie. Kibicujemy, gdy jest sukces, ale pozostajemy wierni w razie porażki – mówił Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten podczas prezentacji nowych strojów białostockiego klubu.
Polska Grupa Sklepów Spożywczych w tym roku obchodzi jubileusz 15-lecia działalności, a na terenie kraju ma blisko 2700 sklepów partnerskich.