Nowo otwarty obiekt, zlokalizowany w strategicznym punkcie przy przejściu granicznym Świecko-Frankfurt, wyróżnia się przestronnymi i szerokimi wjazdami oraz dystrybutorami, zapewniającymi szybkie i wygodne tankowanie. Stacja otwarta jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Koncept dla transportu ciężkiego
- Nasze stacje Avia oferują szereg udogodnień, które znacząco usprawniają obsługę samochodów ciężarowych. Uruchomienie naszego pierwszego automatycznego obiektu Avia Truck, stworzonego z myślą o kierowcach transportu ciężkiego, stanowi naturalne rozszerzenie naszego łańcucha wartości. Widzimy rosnące zapotrzebowanie na stacje paliw o wysokiej przepustowości, przystosowane do obsługi ciężarówek, szczególnie w kluczowych punktach komunikacyjnych. W ramach Strategii Grupy Unimot na lata 2024-2028 planujemy otwarcie kolejnych obiektów tego typu – mówi Aleksander Bernatek, dyrektor ds. rozwoju kart flotowych w Grupie Unimot.
Od grudnia 2016 roku Grupa Unimot należy do franczyzy Avia International, dzięki czemu jako pierwsza uzyskała prawo do budowania i rozwoju sieci stacji paliw Avia w Polsce i w Ukrainie. W Polsce działa już ponad 130 stacji paliw Avia zarządzanych przez Grupę Unimot, a ich liczba wciąż rośnie. W całej Europie funkcjonuje ponad 3200 stacji Avia, co daje tej marce siódme miejsce pod względem liczby stacji na naszym kontynencie.
Franczyza Unimot
Unimot rozwija w Polsce sieć stacji paliw Avia w oparciu o obiekty własne oraz na zasadach franczyzy. Operator przekazuje partnerom sprawdzony model biznesowy oraz niezbędne do prowadzenia biznesu wiedzę i doświadczenie, a także stałe doradztwo i wsparcie najlepszych specjalistów.
Prosta i jasno skonstruowana umowa daje partnerowi dużą niezależność gospodarczą, swobodę działania oraz bezpieczeństwo – nie jest wymagana wyłączność na zakup paliwa w zmiennych warunkach otoczenia rynkowego.
Na każdym etapie rozwoju partner otrzymuje wypracowane na przestrzeni lat know-how oraz sprawdzony w praktyce model biznesowy, który obejmuje, między innymi, nowoczesne podejście do projektu sklepowego i fast food, własną markę i koncept kawy, dobór asortymentu w sklepie, szkolenia w zakresie merchandisingu oraz współpracę z dostawcami, wyspecjalizowanymi w obsłudze stacji paliw, na atrakcyjnych warunkach.