09.08.2024 / 12:02
StoryEditor

Klienci stacji paliw Avia mogą korzystać z mobilnej aplikacji lojalnościowej Avia Go. Wkrótce także w placówkach franczyzowych

Sieć Avia uruchomiła aplikację Avia Go

Należąca do firmy Unimot sieć stacji paliw Avia uruchomiła mobilną aplikację lojalnościową Avia Go, dedykowaną głównie dla stałych klientów. Za każde tankowanie oraz zakupy zrobione m.in. w sklepach Spar na stacji paliw, użytkownicy Avia Go są nagradzani specjalnymi punktami, które następnie mogą wymienić na nagrody lub zniżki.

Ponadto, klienci mają dostęp do specjalnych promocji obejmujących zarówno ofertę paliwową, jak i pozapaliwową. Kolejną z dostępnych funkcjonalności jest możliwość szybkiej i wygodnej płatności za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze.

– Naszym celem było stworzenie intuicyjnego i przyjaznego rozwiązania cyfrowego. Chcemy, aby każdy użytkownik miał jak najlepsze doświadczenie korzystając z naszej aplikacji, począwszy od intuicyjnego i łatwego w obsłudze interfejsu, po bogatą ofertę korzyści i promocji – mówi Karolina Sikorska, dyrektor ds. marketingu Grupy Unimot.

Nowa aplikacja ma także zachęcić klientów do częstszych odwiedzin na stacjach paliw.

Aplikacja dla stacji własnych, a wkrótce także franczyzowych

Obecnie, użytkownicy mogą skorzystać z nowego rozwiązania na stacjach własnych sieci Avia (około 1/3 stacji pod marką Avia w Polsce). Planowane jest natomiast uruchomienie programu również na stacjach franczyzowych. Aby sprawdzić, czy dana stacja jest objęta programem, wystarczy spojrzeć na mapkę w aplikacji.

Od grudnia 2016 roku Grupa Unimot należy do franczyzy Avia International, dzięki czemu uzyskała prawo do budowania i rozwoju sieci stacji paliw Avia w Polsce i w Ukrainie. W Polsce działa już ponad 130 stacji paliw Avia zarządzanych przez Grupę Unimot, a ich liczba wciąż rośnie. W całej Europie funkcjonuje ponad 3200 stacji Avia, co daje tej marce siódme miejsce pod względem liczby stacji na naszym kontynencie.

Franczyza Unimot

Unimot rozwija w Polsce sieć stacji paliw Avia w oparciu o obiekty własne oraz na zasadach franczyzy. Operator przekazuje partnerom sprawdzony model biznesowy oraz niezbędne do prowadzenia biznesu wiedzę i doświadczenie, a także stałe doradztwo i wsparcie najlepszych specjalistów.

16. wrzesień 2024 19:19