Ponadto, klienci mają dostęp do specjalnych promocji obejmujących zarówno ofertę paliwową, jak i pozapaliwową. Kolejną z dostępnych funkcjonalności jest możliwość szybkiej i wygodnej płatności za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze.
– Naszym celem było stworzenie intuicyjnego i przyjaznego rozwiązania cyfrowego. Chcemy, aby każdy użytkownik miał jak najlepsze doświadczenie korzystając z naszej aplikacji, począwszy od intuicyjnego i łatwego w obsłudze interfejsu, po bogatą ofertę korzyści i promocji – mówi Karolina Sikorska, dyrektor ds. marketingu Grupy Unimot.
Nowa aplikacja ma także zachęcić klientów do częstszych odwiedzin na stacjach paliw.
Aplikacja dla stacji własnych, a wkrótce także franczyzowych
Obecnie, użytkownicy mogą skorzystać z nowego rozwiązania na stacjach własnych sieci Avia (około 1/3 stacji pod marką Avia w Polsce). Planowane jest natomiast uruchomienie programu również na stacjach franczyzowych. Aby sprawdzić, czy dana stacja jest objęta programem, wystarczy spojrzeć na mapkę w aplikacji.
Od grudnia 2016 roku Grupa Unimot należy do franczyzy Avia International, dzięki czemu uzyskała prawo do budowania i rozwoju sieci stacji paliw Avia w Polsce i w Ukrainie. W Polsce działa już ponad 130 stacji paliw Avia zarządzanych przez Grupę Unimot, a ich liczba wciąż rośnie. W całej Europie funkcjonuje ponad 3200 stacji Avia, co daje tej marce siódme miejsce pod względem liczby stacji na naszym kontynencie.
Franczyza Unimot
Unimot rozwija w Polsce sieć stacji paliw Avia w oparciu o obiekty własne oraz na zasadach franczyzy. Operator przekazuje partnerom sprawdzony model biznesowy oraz niezbędne do prowadzenia biznesu wiedzę i doświadczenie, a także stałe doradztwo i wsparcie najlepszych specjalistów.