Bezpośrednie kontakty biznesowe
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy ma formułę typowo biznesową. Łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, prezentacje trendów oraz nowości. Przede wszystkim daje jednak możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów pomiędzy potencjalnymi partnerami w biznesie – na scenie i w kuluarach spotkają się prezesi firm mięsnych i roślinnych, przedstawiciele handlu i dystrybucji oraz dostawcy dóbr i usług dla branży, a także eksperci i analitycy rynku. Aranżujemy również spotkania indywidualne (networking).
Wykłady w części konferencyjnej przygotowują eksperci w swoich dziedzinach reprezentujący m.in. czołowe międzynarodowe instytuty badawcze oraz firmy konsultingowe i doradcze. Współpracujemy z takimi firmami, jak m.in. BNP Paribas, PwC, GfK Polonia, Mintel czy CMR. W panelach dyskusyjnych zasiadają praktycy mający istotny wpływ na kształt rynku mięsa i produktów roślinnych w Polsce. Konferencja podzielona na tematyczne bloki obejmujące gospodarkę, konsumenta i trendy oraz innowacje i nowe technologie, co daje pełen obraz rynku i zachodzących na nim zmian.
Prezentacje firm i marek
Integralną częścią konferencji są targi top produktów, innowacji i nowości, podczas których partnerzy Kongresu prezentują swoje marki i ofertę skierowaną do detalu oraz prowadzą biznesowe rozmowy z potencjalnymi kontrahentami.
Gośćmi Kongresu Mięsnego & Roślinne Alternatywy są wyłącznie przedsiębiorcy. Przede wszystkim producenci i dystrybutorzy produktów mięsa, wędlin i produktów roślinnych. Żywo zainteresowani pozyskiwaniem wszelkich informacji o tym, jak rozwijać swój biznes w kraju i na świecie, jak zdobywać nowe rynki, zagospodarowywać handlowo i marketingowo nowe obszary, jak wykorzystywać nowe technologie w prezentacji produktów, pozyskiwaniu klientów i kontaktach z konsumentami.
Drugą grupę stanowią reprezentanci handlu – menedżerowie najwyższego szczebla ze wszystkich liczących się sieci detalicznych – w tym zwłaszcza dyskontów, supermarketów i hipermarketów. Są to prezesi, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy zakupów i kupcy, od których zależy wprowadzanie do sieci handlowych nie tylko nowych produktów, ale też technologicznych rozwiązań i narzędzi umożliwiających lepsze zarządzanie biznesem oraz bardziej spersonalizowanej oferty dla konsumentów.