Krzysztof Burgieł, nowy Retail Director w Makro Polska, odpowiedzialny za rozwój franczyzy Odido oraz za współpracę z całym segmentem detalicznym, będzie raportował bezpośrednio do CEO spółki.
Blisko trzy dekady doświadczenia w handlu
Menedżer ma wieloletnie doświadczenie w handlu detalicznym żywnością. Pracę w sektorze rozpoczął w 1997 r., gdy przystąpił do zespołu sieci hipermarketów Geant. Następnie przez blisko 15 lat pracował w Tesco, zajmując różne stanowiska związane m.in. z rozwojem konceptu Tesco Extra oraz operacyjnym i strategicznym zarządzaniem siecią hipermarketów.
W ostatnich latach Burgieł pełnił funkcję członka zarządu do spraw operacyjnych w sieci supermarketów Araz Supermarket MMC, operujących w Azerbejdżanie.
Krzysztof Burgieł ukończył wydział zarządzania i marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.