– Salling musi być tam, gdzie są nasi klienci. Nadal widzimy duży potencjał rozwoju, nie tylko w naszej dotychczasowej działalności, w której stale się doskonalimy i wprowadzamy innowacje. Wierzymy, że w naszej działalności franczyzowej możemy dodać jeszcze więcej i rozszerzyć się o nowe marki w Danii. A może nawet szerzej – mówi Marianne Bedsted, dyrektorka w Netto.
Salling franczyzobiorcą marki Hugo Boss
Słowa "a nawet może szerzej" wydają się wskazywać, że analogiczna współpraca ze znanymi markami może objąć także inne rynki, jednak partnerstwo z Hugo Bossem ma na ten moment objąć wyłącznie rynek duński.
Pierwsze salony franczyzowe Hugo i Boss, prowadzone przez Salling Group, mają zostać uruchomione jeszcze przed końcem 2024 r., a do końca 2026 r. takich placówek ma być co najmniej kilkanaście. Planowana jest ponadto rozbudowa dwóch istniejących sklepów typu shop-in-shop, zlokalizowanych w centrach handlowych Salling w Aarhus i Aalborgu zostaną rozbudowane.
"Salling będzie przyszłym partnerem przy kolejnych otwarciach sklepów Boss i Hugo w Danii, zwiększając jednocześnie obecność i widoczność marek w domach towarowych. W szczególności ponad 100 mkw. będzie przeznaczonych dla marek Boss i Hugo w Aarhus" – czytamy w komunikacie pracowym.
– Jesteśmy podekscytowani i szczęśliwi z powodu współpracy z globalną firmą, jaką jest Hugo Boss, należącą do segmentu premium. Współpraca daje nam wyjątkowe możliwości zapewnienia naszym klientom nowych i lepszy doświadczeń zakupowych, przy jednoczesnym wysłanie jasnego sygnału, że wierzymy w sklepy fizyczne i interakcje międzyludzkie – tłumaczy Marianne Bedsted.
Hugo Boss obecny jest w 131 krajach i ma 7,8 tys. punktów sprzedaży. Oprócz tego Hugo Boss prowadzi sprzedaż internetową w 73 krajach. Firma rodem z Niemiec osiągnęła w roku finansowym 2023 obroty rzędu 4,2 mld euro.