Paweł Trzciński to ekspert z 20-letnim doświadczeniem, Mistrz Polski Barista Aeropress 2011, finalista Mistrzostw Polski Barista 2010, znany również z występów w programach TV, takich jak „Pani Gadżet” i „Wiem, co jem”.
Teraz z jego wszechstronnej wiedzy skorzystają franczyzobiorcy the White Bear Coffee, którzy będą szlifować swoje baristyczne umiejętności i poznawać standardy sieci. Program szkoleniowy obejmuje szereg modułów, począwszy od historii kawy, przez techniki parzenia, aż po sztukę latte art.
Dodatkowo, pracownicy mają okazję nauczyć się o różnych odmianach ziaren kawy, metodach ich palenia oraz o tym, jak poszczególne techniki przygotowania wpływają na smak i aromat naparu. Szkolenie skupia się również na umiejętnościach miękkich, takich jak komunikacja z klientem, zarządzanie czasem i radzenie sobie ze stresem.
Gruntowne szkolenia franczyzobiorców
– Szkolenia to nieodłączny element otwarcia nowej kawiarni pod szyldem naszej sieci. Przywiązujemy do nich ogromną wagę i chcemy, aby pracownicy the White Bear Coffee uczyli się od najlepszych w branży. Cieszymy się więc, że Paweł dołączył do zespołu Miśka, wprowadzając w ten obszar działalności zupełnie nową energię – mówi Łukasz Kaliciński, współwłaściciel franczyzy.
Poza szkoleniami skierowanymi do franczyzobiorców i ich zespołów, Paweł Trzciński poprowadzi także bezpłatne warsztaty dla gości białostockich kawiarni.
– Pracując na różnych szczeblach w gastronomii nabrałem miłości nie tylko do kawy, ale przede wszystkim do ludzi. Nauczyłem się, że każdy jest inny, dlatego cierpliwość w profesji trenera, szkoleniowca, edukatora kawowego, stała się moją aurą – komentuje Paweł Trzciński i dodaje:
– Przeprowadziłem dużo powyżej 1000 szkoleń. Wielu baristom, home baristom, pasjonatom kawy nadałem odpowiedni kierunek w podejściu do tego wspaniałego napoju, jakim jest kawa. Kilku tysiącom ludzi? Brzmi epicko. Ale nadal kocham moją pracę i skromnie wykonuję ją, ciesząc się z każdej chwili dzielenia się wiedzą.
Sieć the White Bear Coffee powstała w 2019 r. w Białymstoku. Franczyza liczy obecnie 18 kawiarni, m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie czy Lublinie. Na rynku działa także rzemieślnicza palarnia kawy, sklep stacjonarny i sklep internetowy marki the White Bear.