16.10.2024 / 12:35
StoryEditor

Barista Paweł Trzciński, mistrz Polski, będzie szkolił franczyzobiorców sieci the White Bear Coffee

Paweł Trzciński (mat. prasowe)

Białostocka sieć kawiarni the White Bear Coffee rozpoczęła współpracę z Pawłem Trzcińskim, Mistrzem Polski Barista Aeropress. Ten znany w krajowej branży kawowej specjalista będzie odpowiedzialny za szkolenie pracowników na poziomie całej franczyzy.

Paweł Trzciński to ekspert z 20-letnim doświadczeniem, Mistrz Polski Barista Aeropress 2011, finalista Mistrzostw Polski Barista 2010, znany również z występów w programach TV, takich jak „Pani Gadżet” i „Wiem, co jem”.

Teraz z jego wszechstronnej wiedzy skorzystają franczyzobiorcy the White Bear Coffee, którzy będą szlifować swoje baristyczne umiejętności i poznawać standardy sieci. Program szkoleniowy obejmuje szereg modułów, począwszy od historii kawy, przez techniki parzenia, aż po sztukę latte art.

Dodatkowo, pracownicy mają okazję nauczyć się o różnych odmianach ziaren kawy, metodach ich palenia oraz o tym, jak poszczególne techniki przygotowania wpływają na smak i aromat naparu. Szkolenie skupia się również na umiejętnościach miękkich, takich jak komunikacja z klientem, zarządzanie czasem i radzenie sobie ze stresem.

Gruntowne szkolenia franczyzobiorców

– Szkolenia to nieodłączny element otwarcia nowej kawiarni pod szyldem naszej sieci. Przywiązujemy do nich ogromną wagę i chcemy, aby pracownicy the White Bear Coffee uczyli się od najlepszych w branży. Cieszymy się więc, że Paweł dołączył do zespołu Miśka, wprowadzając w ten obszar działalności zupełnie nową energię – mówi Łukasz Kaliciński, współwłaściciel franczyzy.

Poza szkoleniami skierowanymi do franczyzobiorców i ich zespołów, Paweł Trzciński poprowadzi także bezpłatne warsztaty dla gości białostockich kawiarni.

– Pracując na różnych szczeblach w gastronomii nabrałem miłości nie tylko do kawy, ale przede wszystkim do ludzi. Nauczyłem się, że każdy jest inny, dlatego cierpliwość w profesji trenera, szkoleniowca, edukatora kawowego, stała się moją aurą – komentuje Paweł Trzciński i dodaje:

– Przeprowadziłem dużo powyżej 1000 szkoleń. Wielu baristom, home baristom, pasjonatom kawy nadałem odpowiedni kierunek w podejściu do tego wspaniałego napoju, jakim jest kawa. Kilku tysiącom ludzi? Brzmi epicko. Ale nadal kocham moją pracę i skromnie wykonuję ją, ciesząc się z każdej chwili dzielenia się wiedzą.

Sieć the White Bear Coffee powstała w 2019 r. w Białymstoku. Franczyza liczy obecnie 18 kawiarni, m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie czy Lublinie. Na rynku działa także rzemieślnicza palarnia kawy, sklep stacjonarny i sklep internetowy marki the White Bear.

21. listopad 2024 06:27