27.11.2024 / 12:26
StoryEditor

Cukiernia Sowa otwiera kolejne lokale. Franczyzowa sieć ujawnia plany dynamicznej ekspansji

Nowy lokal sieci w krakowskim Centrum Handlowym M1Materiały prasowe

Cukiernia Sowa otworzyła kolejny lokal. Nowy punkt mieści się w Centrum Handlowym M1 w Krakowie. W grudniu sieć liczyć będzie 170 punktów. Wszystko to w ramach strategii "Sowa - Rośniemy Mądrze", zakładającej zrównoważony rozwój i ekspansję sieci do 180 lokalizacji w 2026 roku.

W październiku tego roku Cukiernia Sowa otworzyła swój pierwszy lokal w Małopolsce. Punkt mieści się w Centrum Handlowym Bonarka w Krakowie. Po kilku tygodniach nadszedł czas na kolejne otwarcie w stolicy regionu - tym razem w galerii M1 przy Alei Pokoju 67.

Nowa cukiernia mieści się w lokalu o powierzchni 168 metrów kwadratowych (100 m² powierzchni kawiarnianej). Klienci znajdą tam kultowe produkty, dzięki którym sieć zdobyła dużą popularność w kraju. Mowa m.in. o tortach, ciastach, deserach, jak i ofercie wytrawnej. Z myślą o najmłodszych, na miejscu zaaranżowano kącik dla dzieci, który ma uczynić wizytę jeszcze przyjemniejszą dla całej rodziny.

Z okazji otwarcia klienci mogą skorzystać z wyjątkowych promocji, które obowiązują do końca roku. Są to: minus 50 procent na dowolny deser lodowy, mała kawa za 1 grosz przy zakupie produktu z oferty lunchowej oraz trzeci produkt za 1 grosz przy zakupie dwóch dowolnych produktów "Pyszne z Pieca".

Ponadto pierwszych 200 klientów, którzy w dniu otwarcia dokonali zakupu produktów o wartości minimum 10 zł otrzymało w prezencie ozdobną puszkę. Natomiast najmłodszym ogromną frajdę sprawiło spotkanie z firmową maskotką - Sową Felisią, która rozdawała pluszowe sowy oraz wywoływała liczne uśmiechy. Nie zabrakło także wyjątkowej degustacji zarówno słodkich, jak i wytrawnych przekąsek z oferty Cukierni Sowa, serwowanych przez znanego już w Polsce robota Sówkę.

Franczyzowa sieć stawia na rozwój

Rok 2024 to dla Cukierni Sowa czas intensywnych działań: otwarcia nowych punktów, remonty istniejących lokali oraz inwestycje w cyfrową transformację. Nowe lokalizacje, takie jak M1 w Krakowie, wpisują się w strategię marki, która zakłada nie tylko ekspansję, ale także rozwój jakościowy. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne modernizacje punktów, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.

- Jesteśmy dumni z tego, jak konsekwentnie realizujemy nasze cele. Kraków stał się dla nas symbolem ekspansji na nowy region, a otwarcie w Centrum Handlowym M1 to kolejny krok w budowaniu naszej obecności w tej

części kraju. Chcemy być blisko naszych klientów i oferować im przestrzenie, w których celebracja chwil z rodziną czy przyjaciółmi nabiera wyjątkowego smaku – podkreśla Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

W planach 180 lokali w 2026 roku

Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. Obecny rok zakończy się liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce - zarówno firmowych, jak i franczyzowych, co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem.

Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni. Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.

Oto lista lokali, których otwarcie zaplanowano na przełom listopada i grudnia:

  • Cukiernia Sowa w San Park Piaseczno w Mysiadle pod Warszawą - otwarcie 26.11,
  • Cukiernia Sowa w M1 w Krakowie - otwarcie 27.11,
  • Cukiernia Sowa w Vendo Parku w Szczecinie - otwarcie 28.11,
  • Cukiernia Sowa w N Parku w Niemczu pod Bydgoszczą - otwarcie 4.12.

Sieć informuje, że 27 listopada uruchomiony został także punkt po gruntownym remoncie w centrum handlowym Port Łódź.

- Ostatnie tygodnie były dla nas czasem intensywnych przygotowań, by na przełomie listopada i grudnia w krótkim czasie otworzyć aż cztery nowe lokale, w kilku zupełnie różnych regionach Polski, tj.: nowe lokalizacje, zwłaszcza w regionach odległych od naszej siedziby w Bydgoszczy, to wyzwanie logistyczne i organizacyjne, jednak dzięki wypracowanym procesom i doświadczeniu, jesteśmy w stanie mu sprostać, dostarczając codziennie świeże wyroby i utrzymując najwyższą jakość - mówi Michał Sowa.

Zakończenie roku z liczbą 170 lokalizacji potwierdza skuteczność realizacji strategii "Sowa - Rośniemy Mądrze". Firma stawia na organiczny rozwój i wysoką jakość, planując dalsze otwarcia w największych miastach Polski oraz mniejszych miejscowościach, gdzie widoczny jest potencjał komercyjny. W nadchodzącym roku planowane są kolejne inwestycje, zarówno w postaci nowych lokali, jak i modernizacji istniejących.

26. grudzień 2024 11:06