11.03.2025 / 12:08
StoryEditor

Ekspansja Fit Cake nabiera tempa. Sieć otwiera kolejne lokale i szkoli nowych franczyzobiorców

Fit Cake otwiera kolejne lokaleMateriały prasowe

Fit Cake - sieć nie-cukierni oferująca zdrowe alternatywy dla tradycyjnych słodyczy, coraz lepiej radzi sobie na rodzimym rynku. W lutym 2025 roku marka otworzyła trzy kolejne lokale, prowadząc równolegle szkolenia dla nowych franczyzobiorców.

Franczyzowa sieć nie-cukierni Fit Cake jest coraz bliżej przekroczenia magicznej bariery stu lokali w naszym kraju. W minionym miesiącu marka otworzyła trzy nowe placówki. Obiekty zostały usytuowane w:

  • Raciborzu,
  • Skierniewicach,
  • Redzie.

Na początku marca firma otworzyła z kolei punkt w podwarszawskim Piastowie.

- Mnóstwo smaku, pozytywnej energii i przytulnej atmosfery – to wszystko znajdziecie u nas.Zajrzyjcie i osłodźcie sobie dzień! - czytamy na facebookowym profilu nowej nie-cukierni.

Szkolenia franczyzowe

Równolegle z otwieraniem nowych lokali, Fit Cake prowadzi intensywne przygotowania kolejnych franczyzobiorców. W lutym szkolenia odbyły się w Pile oraz w Łodzi (Księży Młyn).

Na marzec zaplanowano kolejne szkolenia franczyzowe w:

  • Ząbkach,
  • Szczecinie Północ,
  • Jaworznie,
  • Poznaniu.

Plany na przyszłość

Fit Cake planuje dalszą ekspansję zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Strategia rozwoju marki zakłada systematyczne zwiększanie liczby lokali franczyzowych w kluczowych miastach Polski.

Firma stawia również na ciągłe poszerzanie swojej oferty produktowej, odpowiadając na zmieniające się preferencje konsumentów.

- Naszym celem jest nie tylko zwiększanie liczby lokali, ale przede wszystkim budowanie świadomości konsumentów na temat zdrowego odżywiania. Chcemy pokazać, że zdrowe słodycze mogą być smaczne i dostępne dla każdego - mówi Rafał Kościuk, właściciel Fit Cake.

O Fit Cake

Fit Cake to sieć nie-cukierni założona przez Rafała Kościuka. Rafała Kościuka. Marka, oferująca zdrowe, bezcukrowe desery, trafia w potrzeby świadomych konsumentów, którzy nie chcą rezygnować z przyjemności, jednocześnie dbając o zdrowie.

- Nasze doświadczenia pokazują, że Fit Cake idealnie odpowiada na potrzeby współczesnych klientów. Połączenie mobilności, przystępnych cen i zdrowej żywności okazało się strzałem w dziesiątkę. Cieszymy się, że możemy demokratyzować dostęp do zdrowej żywności - komentuje Rafał Kościuk.

***

Trwa rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

12. marzec 2025 12:14