12.12.2024 / 11:34
StoryEditor

Fit Cake rośnie w siłę. Co piąty franczyzobiorca marki otwiera kolejny lokal

Sieć Fit Cake posiada już w Polsce ponad 80 placówekMateriały prasowe

Fit Cake - sieć nie-cukierni oferująca zdrowe alternatywy dla tradycyjnych słodyczy, coraz lepiej radzi sobie na rodzimym rynku. Marka posiada obecnie ponad 80 lokali w kraju i wszystko wskazuje na to, że liczba ta będzie systematycznie rosnąć. Zwiększa się także ilość franczyzobiorców, którzy decydują się na otwarcie więcej niż jednej placówki.

Sieć nie-cukierni Fit Cake liczy w Polsce ponad 80 lokali. Jak zapewniają przedstawiciele marki, osoby prowadzące wspomniane placówki mogą oczekiwać od nich pełnego wsparcia, zarówno jeśli chodzi o know-how, marketing, jak i bieżące szkolenia.

- Nasza rola nie kończy się na otwarciu lokalu. Chcemy, aby nasi partnerzy czuli, że są częścią czegoś większego, dlatego wspieramy ich w rozwijaniu biznesu. Oferujemy nie tylko sprawdzony koncept, ale także pełne zaplecze merytoryczne i operacyjne. Nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na regularne szkolenia, dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących wyzwań. Zależy nam, aby każda placówka Fit Cake była nie tylko rentowna, ale także dawała jej właścicielom satysfakcję z prowadzonej działalności. To właśnie wspólne wartości i poczucie misji sprawiają, że coraz więcej partnerów decyduje się na otwieranie kolejnych lokali w ramach naszej sieci - podkreśla Rafał Kościuk, właściciel marki Fit Cake.

Rośnie liczba multifranczyzobiorców marki Fit Cake

Jak informują przedstawiciele sieci, co piąty franczyzobiorca marki decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu. Poniżej lista miast, w których Fit Cake rozszerzyło swoją obecność:

  • Gliwice - właściciele po sukcesie pierwszego lokalu w Katowicach otworzyli kolejną placówkę,
  • Warszawa - nowe placówki w Rembertowie i Wawrze, a także lokal w formacie TO GO na Bemowie,
  • Poznań - istniejący od niemal pięciu lat lokal na Grunwaldzie planuje rozszerzenie działalności na Nowe Miasto. Franczyzobiorca zadeklarował również chęć przedłużenia współpracy na kolejne lata,
  • Szczecin - w toku są zaawansowane rozmowy na temat otwarcia nowej placówki wspólnie z nowym kandydatem na franczyzobiorcę, co podkreśla rosnące zainteresowanie marką w północnej części Polski,
  • Wrocław - tu jest umowa na trzeci z pięciu lokali tego samego franczyzobiorcy. Otwarcie zaplanowano na przełom 2024 i 2025 roku. Obecnie trwa tam remont,
  • Bydgoszcz - franczyzobiorca z Grudziądza podpisał dokumenty na dwie lokalizacje. Pierwsza z nich zostanie otwarta podczas przyszłorocznych wakacji,
  • Rzeszów - obecny multifranczyzobiorca z dwoma lokalami prowadzi rozmowy z inwestorami na otwarcie kolejnych lokalizacji.

Nowe nie-cukiernie otwarto także w Częstochowie i Gorzowie Wielkopolskim.

26. grudzień 2024 11:35