Nowy lokal Da Grasso w Warszawie to kolejna pizzeria marki w Polsce otwarta w nowym wystroju - tuż po zmianie identyfikacji wizualnej sieci. Klienci na pewno zauważą odświeżone logo, nowe barwy, motyw graficzny, a także nowe hasło towarzyszące firmie: „Wszystko dobrze”.
Nowa odsłona wizualna
- Ta restauracja to kolejne przedsięwzięcie sieci Da Grasso w zupełnie nowej, świeżej odsłonie. Zmienione logo, kolorystyka oraz nowe hasło przewodnie, a nawet nietypowe wlepki z pewnością przyciągną nie tylko stałych, ale również nowych klientów. Ponadto nasze odświeżone menu oferuje jeszcze większą różnorodność smaków i nowości, które odpowiedzą na naprawdę różnorodne gusta kulinarne gości – mówi Mateusz Przygoński, regionalny koordynator ds. placówek franczyzowych.
W menu nowej restauracji pojawią się zarówno klasyczne, jak i specjalne odsłony pizzy, startery, burgery w zestawach, a także desery. Lokal otwarto 27 marca.
Da Grasso ma 190 pizzerii
Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce, w której skład wchodzi 190 lokali w całym kraju. Aktualnie intensywnie się rozwija i poszukuje partnerów franczyzowych w kilkunastu miastach Polski m.in.: Oławie, Mielcu, Kościerzynie, Dębicy, Krośnie, Inowrocławiu, Lesznie, Gnieźnie, Świdnicy, Tarnobrzegu czy Nowym Dworze Mazowieckim.