07.09.2024 / 11:10
StoryEditor

Grupa Multi Ice rozwija franczyzę lodziarni. Multifranczyzobiorca ma już pięć lokali pod tym szyldem

Grupa Multi Ice rozwija franczyzę lodziarni (mat. prasowe)

- Kiedy 10 lat temu otwierałem pierwszą lodziarnię, nie spodziewałem się, że rozwinę działalność do pięciu lokali pod szyldem Multi Ice Group. Wsparcie, które otrzymałem – od szkoleń po pomoc marketingową – było kluczowe. Mogłem skupić się na tym, co najważniejsze, czyli na rozwijaniu biznesu - mówi Piotr Bochocki, multifranczyzobiorca z Żar.

Przez ostatnie dziesięć lat, pan Piotr z żoną Iwoną przekształcili pojedynczą lodziarnię w dynamicznie rozwijającą się sieć, prowadząc lokale pod trzema markami: Lody Bonano (dwa lokale), u Lodziarzy (2 lokale) oraz Bubu Bubble Tea (jeden lokal). Dzięki wsparciu Multi Ice Group, przedsiębiorca zdobył lojalność klientów oraz zbudował silną pozycję na lokalnym rynku.

Marki Multi Ice GroupLody Bonano – znane z kultowych amerykańskich lodów świderków, które od ponad dwóch dekad cieszą się niesłabnącą popularnością. u Lodziarzy – rzemieślnicze lody przygotowywane zgodnie z tradycyjnymi recepturami, będące synonimem autentycznego smaku i najwyższej jakości. Bubu Bubble Tea – egzotyczna i modna marka serwująca kolorowe i innowacyjne napoje bąbelkowe, które zdobyły ogromną popularność wśród młodzieży i dorosłych.

- Sukces naszego franczyzobiorcy w Żarach to dowód na to, że nasze wsparcie, sprawdzone modele biznesowe i silne marki stanowią solidny fundament dla rozwoju naszych partnerów. Przykład z Żar pokazuje, jak przedsiębiorczość, połączona z odpowiednim wsparciem, może prowadzić do imponujących osiągnięć – mówi Radosław Charubin, właściciel Multi Ice Group.

Wsparcie Multi Ice Group dla franczyzobiorców

Multi Ice Group oferuje swoim franczyzobiorcom kompleksowe wsparcie, które obejmuje: profesjonalne szkolenia przygotowujące do prowadzenia biznesu, skuteczne strategie marketingowe i promocje, wypróbowane i skuteczne modele biznesowe, ciągłą pomoc w zarządzaniu i rozwijaniu działalności. Franczyzobiorcy mogą liczyć na silną rozpoznawalność marki oraz stałe wsparcie operacyjne, co znacznie ułatwia prowadzenie i rozwój własnego biznesu.

 

 

16. wrzesień 2024 19:17