07.01.2025 / 12:18
StoryEditor

Multifranczyzobiorcy Fit Cake filarem rozwoju sieci. Jednym z nich jest pan Marcin z Wrocławia

Pan Marcin i pani Marta Szymczakowie - multifranczyzobiorcy sieci Fit CakeMateriały prasowe

Franczyzowa sieć cukierni Fit Cake podsumowała niedawno działania przeprowadzone w minionym roku, a także podzieliła się planami na najbliższe miesiące. Właściciel marki Rafał Kościuk podkreślił, że jednym z filarów rozwoju firmy są multifranczyzobiorcy. Wśród nich jest pan Marcin z Wrocławia, który wkrótce otworzy czwarty lokal działający pod szyldem Fit Cake.

Fit Cake - sieć nie-cukierni oferująca zdrowe alternatywy dla tradycyjnych słodyczy, coraz lepiej radzi sobie na rodzimym rynku. Marka liczy już w Polsce ponad 80 lokali. Tylko w mijającym roku otworzyła ich w kraju 26. Punkty działające pod szyldem firmy pojawiły się m.in. w:

  • Gdyni,
  • Poznaniu,
  • Szczecinie,
  • Katowicach,
  • Warszawie.

Sieć zamierza rozwijać się nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Przypomnijmy, że punkty działające pod szyldem marki są już w Szwecji i Austrii. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, wkrótce dołączą do nich Niemcy, Kanada oraz Dania.

Marka prowadzi także rozmowy z potencjalnymi partnerami z Arabii Saudyjskiej, co stanowi ogromną szansę na wejście na rynek Bliskiego Wschodu.

Sieć stawia na multifranczyzobiorców. Jednym z nich jest pan Marcin z Wrocławia

Fit Cake nieustannie rozwija swój model franczyzowy, przyciągając przedsiębiorców gotowych otwierać więcej niż jeden lokal. W mijającym roku multifranczyzobiorcy otworzyli nowe punkty, co znacząco wpłynęło na stabilność i rozwój sieci.

- Multifranczyzobiorcy to nasz kluczowy partner w rozwoju. Ich zaangażowanie pokazuje, że Fit Cake to sprawdzony model biznesowy i filozofia, która inspiruje – podsumowuje Rafał Kościuk.

Jednym ze wspomnianych partnerów biznesowych firmy jest pan Marcin z Wrocławia. W 2021 roku, wspólnie ze swoją żoną przejęli od innych od franczyzobiorców lokal działający pod szyldem sieci, znajdujący się w stolicy Dolnego Śląska. Było to miejsce o imponującej powierzchni 140 metrów kwadratowych, co dawało ogromne możliwości, ale jednocześnie stanowiło wyzwanie, zwłaszcza że była to ich pierwsza styczność z gastronomią i prowadzeniem własnej działalności.

- To była dla nas zupełnie nowa przygoda, zarówno z gastronomią, jak i z prowadzeniem własnej firmy. Z czasem, otwierając pierwszy lokal, odkryliśmy, jak wiele możemy się nauczyć. Bardzo ważne było dla nas wsparcie właścicieli marki, szczególnie na początku, gdy brakowało nam doświadczenia. To bezcenne, gdy ktoś z większym doświadczeniem potrafi pokazać drogę – opowiada pan Marcin.

Rafał Kościuk, właściciel marki Fit Cake, z uznaniem odnosi się do tej współpracy.

- Zawsze mówię, że Fit Cake to coś więcej niż tylko biznes – to społeczność ludzi, którzy wierzą w zdrowy styl życia. Marcin i Marta od początku podeszli do tego z pełnym zaangażowaniem i pasją. Ich przykład jest dowodem na to, że nawet bez doświadczenia w gastronomii można osiągnąć sukces, jeśli tylko ma się odpowiednie wsparcie i zapał do pracy - zaznacza Rafał Kościuk.

Pan Marcin wkrótce otworzy czwarty lokal Fit Cake

Już na samym początku swojej działalności, małżeństwo z Wrocławia miało ambitne plany dotyczące rozwoju. Po sukcesie pierwszego punktu, w 2023 roku pan Marcin i pani Marta otworzyli kolejny lokal. Ich dążenie do rozbudowy sieci nie spowalnia. W 2024 roku zainaugurowali trzeci punkt, a w 2025 roku planują otwarcie czwartego.

Warto podkreślić, że pan Marcin i pani Marta zazwyczaj otwierają nowe lokale pod koniec każdego roku.

- Sylwester to dla nas szczególny czas, dlatego postanowiliśmy uczynić z tej daty moment, w którym otwieramy nowe lokale. To coś, co już stało się naszą tradycją - podkreśla przedsiębiorca z Wrocławia.

Historia państwa Marcina i Marty Szymczaków pokazuje, że dzięki determinacji, wsparciu społeczności i konsekwentnym działaniom, nawet z zupełnie nowym doświadczeniem, można stworzyć coś trwałego.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

15. styczeń 2025 18:07