20.11.2024 / 16:15
StoryEditor

Nowoczesny i z mniejszymi kosztami. Sieć KOKU Sushi prezentuje nowy koncept franczyzowy

Sieć KOKU Sushi zaprezentowała nowy koncept - KOKU Sushi Basic.Materiały prasowe

Mniejszy lokal, niższe koszty inwestycji, nowoczesny wystrój utrzymany w minimalistycznym stylu - oto nowy koncept franczyzowy zaprezentowany przez sieć restauracji KOKU Sushi. Jak zapewniają właściciele firmy, jest to odpowiedź na potrzeby inwestorów w małych i średniej wielkości miastach, a także sposób na szybsze skalowanie biznesu dla obecnych franczyzobiorców.

Aby otworzyć restaurację KOKU Sushi Basic wystarczy lokal o powierzchni 60-80 m2. To główna zaleta nowego konceptu sieci, pozwalająca zarówno na obsługę gości na miejscu, jak i na wynos czy w dostawie. Niewielki metraż oznacza niższy czynsz, większą dostępność nieruchomości na rynkach w całej Polsce oraz ograniczone koszty remontu.

- Koncept Basic to krok naprzeciw współczesnym oczekiwaniom rynku i zmieniającej się sytuacji w branży gastronomicznej, która wymaga przemyślanych, bardziej oszczędnych inwestycji, ale też większej elastyczności w zakresie kosztów operacyjnych. Niższa kwota startowa otwiera możliwości przed szerszą grupą przedsiębiorców, którzy chcą postawić na sprawdzoną i lubianą przez gości kuchnię japońską, bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów początkowych - tłumaczy Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci.

Zupełnie nowy koncept

Tym, co wyróżnia Basic jest także odświeżony wystrój, w szaro-czerwonej tonacji, z elementami wprost nawiązującymi do kultury Japonii. Kontrastowe ściany przełamane są przez optycznie powiększające przestrzeń lustra i żyrandole z naturalnych materiałów. Zielone rośliny i elementy sztuki kraju kwitnącej wiśni dodają projektowi unikatowego charakteru. Nie zabrakło także wizerunku gejszy – znaku rozpoznawczego KOKU Sushi, który stanowi centralny punkt identyfikacji wizualnej marki.

Całość dopełniają nowoczesne fotele, krzesła i drewniane stoliki. Restauracja pomieści kilkanaście osób, będąc idealnym miejscem na spotkanie we dwoje, lunch czy szybki rodzinny obiad.

Wsparcie dla franczyzobiorców

Decydując się na KOKU Sushi Basic, franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie w zakresie szkoleń, marketingu oraz know-how, co pozwala im prowadzić lokal zgodnie z najwyższymi standardami, a jednocześnie korzystać z zalet zredukowanego modelu inwestycyjnego.

- Dzięki temu konceptowi łatwiej jest dostosować się do lokalnych potrzeb, szczególnie w mniejszych miastach, gdzie elastyczność finansowa ma ogromne znaczenie. Nasza oferta to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na modele biznesowe, które minimalizują ryzyko finansowe, a jednocześnie oferują stabilne, perspektywiczne warunki rozwoju - podkreśla Urszula Olechno.

Z KOKU Sushi Basic mogą też skorzystać obecni franczyzobiorcy sieci, którzy chcą skalować biznes, wzmacniając rozpoznawalność marki w danym mieście.

Pierwszy tego typu lokal został otwarty jesienią 2024 roku w Białymstoku przy ul. Kraszewskiego. Drugi zadebiutuje w połowie grudnia w Bielsku Podlaskim.

Obecnie franczyza KOKU Sushi liczy 50 punktów w całej Polsce, co czynią ją największą siecią kuchni japońskiej w kraju.

21. listopad 2024 08:32