Multi Ice Group prowadzi coraz mocniejsze działania w segmencie franczyzy gastronomicznej, z sukcesem rozwijając marki takie jak: "BuBu Bubble Tea", "u Lodziarzy" czy "Lody Bonano". Firma z Białegostoku, która może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem na rynku, otworzyła w mijającym roku 26 lokali zasilających portfolio jej popularnych brandów. Z zapowiedzi prezesa Radosława Charubina wynika, że 2025 rok będzie równie owocny.
- To był specyficzny rok pod kątem otwarć. Śmiało możemy jednak stwierdzić, iż lokale, które uruchomiliśmy działają prężnie i z sukcesem, a ich właściciele planują kolejne otwarcia. W 2025 roku zależy nam na wyborze świetnych lokalizacji i współpracy z bardzo zaangażowanymi franczyzobiorcami. To podejście pozwala nam na zrównoważony rozwój i utrzymanie wysokiej jakości naszej sieci - wyjaśnia w rozmowie z naszym portalem Radosław Charubin.
Warunki współpracy z Multi Ice Group
Prezes podlaskiej firmy informuje, że aby rozpocząć współpracę z Multi Ice Group, trzeba spełnić kilka prostych kroków. Pierwszym z nich jest wybór modelu spośród znajdujących się w ofercie marki.
- Następnie należy wybrać odpowiednią lokalizację, samodzielnie lub za naszym pośrednictwem. Określić i wybrać najkorzystniejszą dla siebie formę finansowania oraz zapewnić wkład własny. Kolejno podpisać umowę, przejść szkolenie i cieszyć dochodowym biznesem - mówi prezes Multi Ice Group.
Radosław Charubin zaznacza, że firma nie stawia potencjalnym franczyzobiorcom dużych wymagań.
- Najważniejsze jest zaangażowanie i poświęcony czas. Resztę umiejętności franczyzobiorca zdobędzie podczas licznych szkoleń organizowanych przez naszą firmę - wyjaśnia przedsiębiorca.
Duże wsparcie dla franczyzobiorców
Radosław Charubin zapewnia, że franczyzobiorcy współpracujący z jego firmą, mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w każdym etapie działalności.
- Oferujemy pomoc w uzyskaniu finansowania, znalezieniu atrakcyjnej lokalizacji, profesjonalne szkolenia teoretyczne i praktyczne, dostęp do dedykowanej hurtowni, pakiet materiałów operacyjnych i marketingowych, sprawdzone receptury, gotowe menu oraz wsparcie opiekuna sieci. Dbamy o to, aby każdy franczyzobiorca miał solidne podstawy do prowadzenia swojego biznesu - mówi prezes Multi Ice Group.
Przedsiębiorca dodaje, że jego firma zapewnia klientom franczyzowym profesjonalną opiekę, jak również wsparcie w postaci gotowych rozwiązań operacyjnych i marketingowych, pozwalających na efektywne prowadzenie punktów bez względu na zmieniające się uwarunkowania rynkowe.
- Promocja każdego istniejącego punktu, nowości produktowe, preferencyjne ceny komponentów i wiele innych - wylicza Charubin.
Ile należy zainwestować?
Szef Multi Ice Group informuje, że średnia inwestycja w koncepty firmy waha się od 80 do 160 tysięcy złotych - w zależności od wyboru modelu.
- Większość inwestorów korzysta z finansowania w formie leasingu, co oznacza, że wkład własny na początek wynosi około 20 tysięcy złotych. Średnie przychody w naszych markach wahają się z kolei od 60 tysięcy do 160 tysięcy złotych miesięcznie. Przekłada się to na osiągnięcie czystego zysku w wysokości od 15 do 60 tysięcy złotych miesięcznie - mówi Radosław Charubin.
Multi Ice Group w liczbach
Firma posiada obecnie:
- 30 punktów franczyzowych "BuBu Bubble Tea",
- 3 punkty własne "BuBu Bubble Tea",
- 131 punktów franczyzowych "Lody Bonano",
- 1 punkt własny "Lody Bonano",
- 41 punktów franczyzowych "u Lodziarzy",
- 2 punkty własne "u Lodziarzy".
W przeszłości marka rozwijała jeszcze punkty pod szyldem "Crazy Dog". Jak zapewniają przedstawiciele Multi Ice Group, firma zamierza powrócić do tego konceptu w przyszłości.