10.12.2024 / 17:27
StoryEditor

Radosław Charubin, Multi Ice Group: dbamy o to, by franczyzobiorcy mieli solidne podstawy do prowadzenia biznesu

Radosław Charubin, prezes Multi Ice GroupMateriały prasowe

Multi Ice Group stawia coraz pewniejsze kroki na rodzimym rynku. Podlaska marka znana z rozwoju takich brandów jak "Bubu Bubble Tea", "Lody Bonano" oraz "u Lodziarzy" liczy łącznie ponad 200 punktów na gastronomicznej mapie Polski i wiele wskazuje na to, że w niedalekiej przyszłości będzie ich jeszcze więcej. - W 2025 roku zależy nam na wyborze świetnych lokalizacji i współpracy z bardzo zaangażowanymi franczyzobiorcami - podkreśla w rozmowie z naszym portalem prezes firmy Radosław Charubin.

Multi Ice Group prowadzi coraz mocniejsze działania w segmencie franczyzy gastronomicznej, z sukcesem rozwijając marki takie jak: "BuBu Bubble Tea", "u Lodziarzy" czy "Lody Bonano". Firma z Białegostoku, która może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem na rynku, otworzyła w mijającym roku 26 lokali zasilających portfolio jej popularnych brandów. Z zapowiedzi prezesa Radosława Charubina wynika, że 2025 rok będzie równie owocny.

- To był specyficzny rok pod kątem otwarć. Śmiało możemy jednak stwierdzić, iż lokale, które uruchomiliśmy działają prężnie i z sukcesem, a ich właściciele planują kolejne otwarcia. W 2025 roku zależy nam na wyborze świetnych lokalizacji i współpracy z bardzo zaangażowanymi franczyzobiorcami. To podejście pozwala nam na zrównoważony rozwój i utrzymanie wysokiej jakości naszej sieci - wyjaśnia w rozmowie z naszym portalem Radosław Charubin.

Warunki współpracy z Multi Ice Group

Prezes podlaskiej firmy informuje, że aby rozpocząć współpracę z Multi Ice Group, trzeba spełnić kilka prostych kroków. Pierwszym z nich jest wybór modelu spośród znajdujących się w ofercie marki.

- Następnie należy wybrać odpowiednią lokalizację, samodzielnie lub za naszym pośrednictwem. Określić i wybrać najkorzystniejszą dla siebie formę finansowania oraz zapewnić wkład własny. Kolejno podpisać umowę, przejść szkolenie i cieszyć dochodowym biznesem - mówi prezes Multi Ice Group.

Radosław Charubin zaznacza, że firma nie stawia potencjalnym franczyzobiorcom dużych wymagań.

- Najważniejsze jest zaangażowanie i poświęcony czas. Resztę umiejętności franczyzobiorca zdobędzie podczas licznych szkoleń organizowanych przez naszą firmę - wyjaśnia przedsiębiorca.

Duże wsparcie dla franczyzobiorców

Radosław Charubin zapewnia, że franczyzobiorcy współpracujący z jego firmą, mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w każdym etapie działalności.

- Oferujemy pomoc w uzyskaniu finansowania, znalezieniu atrakcyjnej lokalizacji, profesjonalne szkolenia teoretyczne i praktyczne, dostęp do dedykowanej hurtowni, pakiet materiałów operacyjnych i marketingowych, sprawdzone receptury, gotowe menu oraz wsparcie opiekuna sieci. Dbamy o to, aby każdy franczyzobiorca miał solidne podstawy do prowadzenia swojego biznesu - mówi prezes Multi Ice Group.

Przedsiębiorca dodaje, że jego firma zapewnia klientom franczyzowym profesjonalną opiekę, jak również wsparcie w postaci gotowych rozwiązań operacyjnych i marketingowych, pozwalających na efektywne prowadzenie punktów bez względu na zmieniające się uwarunkowania rynkowe.

- Promocja każdego istniejącego punktu, nowości produktowe, preferencyjne ceny komponentów i wiele innych - wylicza Charubin.

Ile należy zainwestować?

Szef Multi Ice Group informuje, że średnia inwestycja w koncepty firmy waha się od 80 do 160 tysięcy złotych - w zależności od wyboru modelu.

- Większość inwestorów korzysta z finansowania w formie leasingu, co oznacza, że wkład własny na początek wynosi około 20 tysięcy złotych. Średnie przychody w naszych markach wahają się z kolei od 60 tysięcy do 160 tysięcy złotych miesięcznie. Przekłada się to na osiągnięcie czystego zysku w wysokości od 15 do 60 tysięcy złotych miesięcznie - mówi Radosław Charubin.

Multi Ice Group w liczbach

Firma posiada obecnie:

  • 30 punktów franczyzowych "BuBu Bubble Tea",
  • 3 punkty własne "BuBu Bubble Tea",
  • 131 punktów franczyzowych "Lody Bonano",
  • 1 punkt własny "Lody Bonano",
  • 41 punktów franczyzowych "u Lodziarzy",
  • 2 punkty własne "u Lodziarzy".

W przeszłości marka rozwijała jeszcze punkty pod szyldem "Crazy Dog". Jak zapewniają przedstawiciele Multi Ice Group, firma zamierza powrócić do tego konceptu w przyszłości.

26. grudzień 2024 21:04