26.09.2024 / 17:47
StoryEditor

Sieć mobilnych punktów gastronomicznych AM AM Kebab chce zachęcić kandydatów na franczyzobiorców programem gwarantowanych zarobków

Punkt mobilny AM AM Kebab (mat. prasowe)

AM AM Kebab to franczyza gastronomiczna, oferująca dania typu fast food w ponad 130 mobilnych punktach w Polsce. Marka jest częścią spółki Dolci Sapori. W celu zachęcenia kandydatów na franczyzobiorców operator uruchomił program “Gwarancja Zarobku”, gwarantujący minimum 10 tys. złotych zarobku przez trzy pierwsze miesiące prowadzenia biznesu.

Celem programu “Gwarancja Zarobku” jest bezpośrednie wsparcie nowych franczyzobiorców na początku współpracy z marką. Każdy, kto zdecyduje się otworzyć nowy punkt gastronomiczny z ciepłymi daniami i przekąskami pod brandem AM AM Kebab otrzymuje od Dolci Sapori gwarancję zarobku min. 10 tys. netto przez trzy pierwsze miesiące prowadzenia punktu.

Komfort finansowy na start

Jeżeli w którymkolwiek z tych miesięcy zarobek franczyzobiorcy będzie niższy niż kwota gwarantowana, spółka zobowiązuje się wyrównać brakującą sumę do tego poziomu. Nie jest to kwota, którą Dolci Sapori przeznaczy na towar, opłatę franczyzową czy inne płatności, do których zobowiązuje się franczyzobiorca, zostanie ona bezpośrednio przelana na konto franczyzobiorcy.

- Kwota 10 tysięcy złotych netto wynika przede wszystkim z tego, z jaką kwotą zarobku miesięcznie franczyzobiorca będzie czuł się komfortowo na start. Jednocześnie musiała być to suma, którą jesteśmy w stanie zagwarantować analizując obroty naszych franczyzobiorców. Sprawdzony i ułożony biznes gastronomiczny nie potrzebuje miesięcy na rozkręcenie. Mamy gotowe składowe sukcesu tego biznesu: know-how, zweryfikowaną lokalizację, znanych ambasadorów i zaangażowanego, zadowolonego klienta – przekonuje Michał Kłusek, prezes Dolci Sapori.

Wsparcie obwarowane warunkami

Warto zaznaczyć, że w regulaminie programu pojawiają się jasno zdefiniowane warunki skorzystania z niego. Franczyzobiorca musi dbać o czystość i schludność przyczepy oraz jej okolicy, przygotowywać i serwować dania zgodnie z uniwersalnymi wytycznymi firmy oraz regularnie prowadzić promocję swojego punktu w social mediach. Wszystkie z tych wytycznych musi spełnić przynajmniej na 90 proc.

21. listopad 2024 08:34