20.12.2024 / 09:22
StoryEditor

Sieć pizzerii Da Grasso liczy już blisko 200 lokali. "Silne relacje z franczyzobiorcami umożliwiają nam dalszy rozwój"

Restauracja Da GrassoMateriały prasowe

Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso kontynuuje ekspansję w mniejszych miejscowościach. W ostatnim kwartale tego roku firma otworzyła trzy nowe lokale, licząc już łącznie 190 restauracji w całym kraju. Marka nie zamierza zwalniać tempa, zapowiadając kolejne otwarcia.

Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Firma działa na naszym rynku od 27 lat. Obecnie liczy 190 restauracji.

- Cała branża gastronomiczna odczuwa skutki wzrostu cen, ale staramy się nieustannie dostosowywać naszą ofertę, dbając o korzystne promocje i wysoką jakość składników dla gości naszych restauracji. To właśnie elastyczność w podejściu do rynku oraz silne relacje z franczyzobiorcami umożliwiają nam dalszy rozwój z naszymi dotychczasowymi i nowymi partnerami - mówi Mateusz Przygoński, menedżer ds. ekspansji Da Grasso.

9 nowych pizzerii w tym roku

W 2024 roku sieć Da Grasso otworzyła łącznie dziewięć nowych lokali, zarówno w formacie express - skoncentrowanych na dostawie i odbiorach osobistych oraz tradycyjnych pizzerii z salą konsumpcyjną. Wzmocniono także współpracę w ramach The European Pizza Company (TEPC), dzieląc się wiedzą i doświadczeniami z partnerami, takimi jak New York Pizza i Koti Pizza.

Sieć przeprowadziła także rebranding na początku 2024 roku.

- Odchodzący rok był dla nas niezwykle intensywny i obfitujący w rozwojowe wydarzenia. Otwarcie dziewięciu lokali wymagało sporego zaangażowania, zarówno od nas, jak i on nowych franczyzobiorców. Modernizowaliśmy starsze lokale zgodnie z aktualnymi standardami wizualnymi i funkcjonalnymi, a kolejne punkty otwierały się już w zgodzie z naszą odświeżoną identyfikacją wizualną - mówi Mateusz Przygoński.

W planach kolejne otwarcia

Nowe lokale Da Grasso w Strykowie, Mielcu i Nowym Dworze Mazowieckim, których otwarcie zaplanowano na ostatni kwartał 2024 r., stanowią kolejny krok w strategii rozwoju sieci. Zakłada ona zarówno zwiększenie dostępności marki w mniejszych miejscowościach, jak i umocnienie jej pozycji w większych aglomeracjach. Warto podkreślić, że otwarcie lokali w tych miastach to często pierwsza obecność sieci w danych regionach, co wpisuje się w trend urbanizacji mniejszych miejscowości.

Jak poinformowała sieć, w planach jest już otwarcie nowych lokali. Mają się one pojawić w Małopolsce oraz województwie kujawsko-pomorskim.

21. grudzień 2024 15:25