04.04.2025 / 13:20
StoryEditor

Turlu rozwija franczyzę i otwiera kolejny lokal. Rocznie na mapie Polski ma powstawać około 50 punktów należących do sieci

Turlu Kebab w Pruszczu GdańskimMateriały prasowe

Turlu - nowy gracz na gastronomicznej mapie Polski otworzył kolejny lokal. Tym razem padło na Pruszcz Gdański. Jest to pierwszy punkt sieci w formie przyczepy. - Naszym celem jest wieloletnia współpraca i to aby franczyzobiorca zarabiał razem z nami - deklaruje w rozmowie z naszym portalem Radosław Grochowski, dyrektor operacyjny w Turlu Polska.

2 kwietnia 2025 roku odbyło się otwarcie kolejnego, a zarazem pierwszego mobilnego punktu Turlu w Pruszczu Gdańskim.

- To dla nas nie tylko kolejny krok rozwoju, ale też dowód na to, że koncept kraftowego kebaba z wysokiej jakości składników świetnie sprawdza się również poza klasycznymi lokalami stacjonarnymi - przekazała sieć na portalu "LinkedIn".

Turlu chce rozwijać franczyzę

Turlu Polska zapowiada intensywną ekspansję. Sieć chce, by każdego roku na mapie naszego kraju powstawało od 40 do 50 punktów gastronomicznych. Mają one działać w oparciu o model franczyzowy.

W ciągu najbliższych trzech miesięcy, marka otworzy 10 placówek własnych we wszystkich formatach, tj. przyczepa, lokal oraz kontener. Mają one posłużyć jako centra szkoleniowe dla przyszłych franczyzobiorców.

- Warunki przystąpienia do sieci są bardzo korzystne i klarowne dla franczyzobiorcy. Naszym celem jest wieloletnia współpraca i to aby franczyzobiorca zarabiał razem z nami. Turlu to Kebab premium i zależy nam na tym aby nasi partnerzy rozwijali się razem z nami - wyjaśnia w rozmowie z naszym portalem Radosław Grochowski, dyrektor operacyjny w Turlu Polska.

Szkolenia i wsparcie od franczyzodawcy

Firma Turlu chce rozwijać swoją sieć wspólnie z franczyzobiorcami, określając formułę współpracy jako "franczyza inne niż wszystkie". Marka zapewnia, że oferuje potencjalnym partnerom m.in. sprawdzony model biznesowy, kompleksowe wsparcie na każdym etapie, szkolenia i ciągły rozwój.

- Do przygotowania franczyzobiorców podchodzimy bardzo kompleksowo, w pierwszym etapie omawiamy i doradzamy lokalizację, pomagamy w finansowaniu oraz organizujemy czterodniowe szkolenie dla załogi wskazanej przez właściciela w jednym z naszych punktów własnych. Na szkoleniu pracownicy uczą się obsługiwać program, przygotowywać potrawy, zamawiać towar, zarządzać lokalem oraz wdrażać standard obsługi klienta - mówi Radosław Grochowski

Przedstawiciel Turlu Polska dodaje, że menadżerowie regionu systematycznie będą odwiedzać lokale w celu utrzymania standardów oraz na życzenie szkolić nowych pracowników.

05. kwiecień 2025 04:41