31.03.2025 / 11:42
StoryEditor

White Bear Coffee rozwija franczyzę. Do połowy roku sieć otworzy więcej kawiarni niż w całym 2024 r.

White Beat Coffe zapowiada otwarcia kolejnych lokaliMateriały prasowe

Franczyzowa sieć White Bear Coffee kontynuuje ekspansję. Firma posiada już 19 lokali na terenie naszego kraju. W planach na najbliższe miesiące jest otwarcie pięciu kolejnych punktów. Będą one zlokalizowane w Warszawie, Siedlcach, Łodzi, Ełku oraz Nysie. Oznacza to, że marka otworzy w pierwszej połowie roku więcej punktów niż przez cały ubiegły rok.

Po inauguracji lokalu numer 19, znajdującego się w Szczecinku, przy ulicy Bohaterów Warszawy 43d/3, franczyzowa sieć White Bear Coffee przymierza się do kolejnych otwarć. Z informacji przekazanych przez firmę wynika, że jeszcze w pierwszej połowie tego roku, na gastronomicznej mapie Polski pojawi się pięć kawiarni działających pod szyldem marki. Będą one usytuowane w następujących miastach:

  • Warszawa,, ul. Urugwajska,
  • Siedlce, ul. Biskupa Ignacego Świrskiego,
  • Nysa, ul. Rynek
  • Łódź, ul. Piotrkowska,
  • Ełk, ul. Wojska Polskiego.

- Zainteresowanie naszą franczyzą znacząco wzrosło w ostatnich miesiącach. Przedsiębiorcy doceniają sprawdzony model biznesowy, innowacyjne podejście do rynku oraz kompleksowe wsparcie, jakie oferujemy. Szczególnie cieszy nas fakt, że aż dwa nowe punkty będą prowadzone przez naszych obecnych franczyzobiorców, którzy zdecydowali się na otwarcie kolejnych lokali - mówi Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.

Podpisanie pięciu nowych umów franczyzowych oznacza, że sieć poszerzy się w pierwszej połowie tego roku o większą liczbę kawiarni niż w całym 2024 r. Przypomnijmy, że wówczas otworzyła ona trzy nowe placówki w Warszawie, Olsztynie i Suwałkach.

Nie tylko ekspansja

W 2025 roku sieć planuje rozszerzyć usługę dostawy kawy, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem m.in. w Białymstoku. Już wkrótce z tej opcji będą mogli skorzystać mieszkańcy kolejnych polskich miast.

The White Bear Coffee nie ogranicza się wyłącznie do działalności biznesowej. W najbliższym czasie sieć zamierza bowiem zintensyfikować działania edukacyjne prowadzone w ramach popularnego podcastu "Rozmowy o franczyzie".

– Naszym celem jest nie tylko budowanie świadomości marki, ale także edukowanie społeczeństwa na temat kultury picia kawy oraz zrównoważonego rozwoju branży. Widzimy, że współcześni konsumenci bardzo cenią sobie autentyczność i jakość, dlatego stawiamy na rzemieślnicze podejście do przygotowywania napojów kawowych oraz unikalną atmosferę naszych lokali – podkreśla Łukasz Kaliciński.

Strategia rozwoju uwzględnia również inwestycje w najnowsze technologie, które pozwolą na zwiększenie efektywności pracy baristów i podniesienie jakości obsługi gości.

Sieć the White Bear Coffee powstała w 2019 r. w Białymstoku. Franczyza liczy obecnie 19 kawiarni, m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie czy Lublinie. Na rynku działa także rzemieślnicza palarnia kawy, sklep stacjonarny i sklep internetowy marki the White Bear.

03. kwiecień 2025 01:45