24.12.2024 / 12:55
StoryEditor

White Bear Coffee rozwija franczyzę. Trzy nowe kawiarnie w 2024 roku. Wkrótce kolejne otwarcia

Kawiarnia White Bear CoffeeMateriały prasowe

Sieć White Bear Coffee otworzyła otworzyła w 2024 roku trzy nowe kawiarnie, podpisała nowe umowy, weszła na rynek delivery, a także uruchomiła podcast o franczyzie. Jak informują przedstawiciele marki, firmie zrealizowała więc wszystkie postawione sobie cele. - Branża kawowa w Polsce jest w fazie intensywnego wzrostu, którego nie zatrzymały nawet rosnące ceny ziaren - komentuje Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.

Marka White Bear Coffee z pewnością może zaliczyć mijający rok do udanych. Na mapie naszego kraju pojawiły się bowiem trzy nowe punkty. Ich lokalizacje to:

  • Warszawa,
  • Suwałki,
  • Olsztyn.

Niebawem działalność rozpoczną także dwie nowe kawiarnie w Ełku i Szczecinku.

Owocne współprace

Sieć rośnie także w siłę za sprawą współpracy z nowym szkoleniowcem Pawłem Trzcińskim. Mistrz Polski Barista Aeropress odpowiedzialny jest za merytoryczne i praktyczne przygotowywanie właścicieli oraz pracowników kawiarni franczyzowych do obsługi gości na najwyższym poziomie. W White Bear Coffee prowadzi również warsztaty Home Barista skierowane do wszystkich entuzjastów-amatorów parzenia kawy w domu.

- Dzięki współpracy z Pawłem Trzcińskim nasi partnerzy, ich zespoły oraz uczestnicy warsztatów mogą teraz uczyć się pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce. Za sprawą jego wiedzy i zaangażowania szkolenia, które oferujemy franczyzobiorcom, zyskały unikalną wartość. Jesteśmy przekonani, że przełoży się ona na sukces każdej kawiarni pod szyldem Miśka - mówi Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.

Warto podkreślić, że w 2024 roku firma nawiązała także współpracę z Kasią Puławską (@onaciaglegotuje), popularną influencerką kulinarną.

Wejście na rynek delivery i nowy podcast

Rok 2024 przyniósł ponadto rozwój sieci na rynku delivery. Kawę z dostawą można już kupić w Białymstoku, a do wdrożenia tego rozwiązania przygotowują się już kolejne miasta.

W ostatnich miesiącach White Bear Coffee postawiło także na edukację i szerzenie wiedzy z zakresu franczyzy. Efektem jest cieszący się rosnącą popularnością podcast "Rozmowy o franczyzie", powstający w ramach partnerstwa z największą siecią restauracji z kuchnią japońską w Polsce -KOKU Sushi.

- Impulsem do stworzenia podcastu były pytania, jakie zadawali nam przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem lokalu w ramach sieci. Mimo że wizerunek franczyzy ciągle ewoluuje, to nadal spotkać można opinie i twierdzenia, które mają niewiele wspólnego z rzeczywistym obrazem funkcjonowania tego modelu biznesowego. Naszym celem stało się więc rozprawianie się z mitami na temat franczyzy i przekazywanie odbiorcom wyłącznie sprawdzonej i rzetelnej wiedzy - tłumaczy Łukasz Kaliciński.

Podcast porusza kluczowe zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu, w tym m.in.: wyzwania i korzyści związane z tym modelem, najczęstsze obawy franczyzobiorców, analizy trendów rynkowych, wskazówki dotyczące zarządzania kawiarnią oraz doboru lokalizacji.

- Nasz zespół ekspertów zaprasza do dyskusji i wymiany poglądów, oferując platformę dla wszystkich, którzy chcą rozwinąć swoje firmy w oparciu o franczyzę. W 2025 roku planujemy kontynuować tę formułę, zapraszając kolejnych, inspirujących gości - podkreśla przedstawiciel sieci.

Sieć the White Bear Coffee powstała w 2019 r. w Białymstoku. Franczyza liczy obecnie 18 kawiarni, m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie czy Lublinie. Na rynku działa także rzemieślnicza palarnia kawy, sklep stacjonarny i sklep internetowy marki the White Bear.

27. grudzień 2024 01:05