24.05.2024 / 11:20
StoryEditor

Żabka coraz bardziej przypomina fast-food. Sieć promuje ofertę street food w kampanii "Weź to na gorąco!"

Nowa Żabka z rozbudowaną ofertą gastro (fot. MK)
Sieć Żabka intensywnie rozwija segment gastronomiczny swojej oferty. Operator wyposaża sukcesywnie kolejne sklepy w piece do podgrzewania przekąsek. Dysponuje nimi już połowa lokali. Rusza kampania "Weź to na gorąco!", promująca street food.

Wakacje to okres szczególnej popularności szybkich przekąsek na ciepło. Żabka Polska przygotowywała tę ofertę od pewnego czasu. Najpierw zadbała o to, aby jedzenie było w czym podgrzewać, a teraz stara się zapewnić sklepom wyposażonym w specjalne piece, klientów kupujących ciepłe jedzenie.

Weź to na gorąco!

22 maja br. Żabka Polska ruszyła z kampanią "Weź to na gorąco!", w której promuje street food. Prowadzona jest w telewizji, radiu i internecie, obejmuje również kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH.

Firma zaplanowała też niestandardowe działania. W największych polskich miastach będzie można spotkać osobiście maskotkę akcji Frytunię. Sieć nawiązała współpracę z marką odzieżową i influencerami.

Jednym z założeń nowej kampanii jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco.

– Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 000 placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę, dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Żabka rozreklamowała się już jako sieć sprzedająca hot dogi, panini i kawę na ciepło. Hot dogów sprzedano 80 mln, a panini 14 mln. Teraz sieć chce przyciągnąć do siebie fanów nuggetsów, stripsów z kurczaka, zapiekanek, burgerów, churrosów oraz frytek.

30. październik 2024 02:34