Wakacje to okres szczególnej popularności szybkich przekąsek na ciepło. Żabka Polska przygotowywała tę ofertę od pewnego czasu. Najpierw zadbała o to, aby jedzenie było w czym podgrzewać, a teraz stara się zapewnić sklepom wyposażonym w specjalne piece, klientów kupujących ciepłe jedzenie.
Weź to na gorąco!
22 maja br. Żabka Polska ruszyła z kampanią "Weź to na gorąco!", w której promuje street food. Prowadzona jest w telewizji, radiu i internecie, obejmuje również kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH.
Firma zaplanowała też niestandardowe działania. W największych polskich miastach będzie można spotkać osobiście maskotkę akcji Frytunię. Sieć nawiązała współpracę z marką odzieżową i influencerami.
Jednym z założeń nowej kampanii jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco.
– Z naszych badań wynika, że aż 95 proc. klientów – mając taką możliwość – skorzystałoby z okazji zjedzenia po drodze ciepłej przekąski. Dzięki ponad 10 000 placówek możemy im to zapewnić zawsze wtedy, kiedy mają na to ochotę, dlatego jeszcze mocniej chcemy postawić na rozwój gastronomii w naszych sklepach i mamy ambicję, by być największą siecią tzw. street foodu w Polsce – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Żabka rozreklamowała się już jako sieć sprzedająca hot dogi, panini i kawę na ciepło. Hot dogów sprzedano 80 mln, a panini 14 mln. Teraz sieć chce przyciągnąć do siebie fanów nuggetsów, stripsów z kurczaka, zapiekanek, burgerów, churrosów oraz frytek.