Jednym ze sklepów najwcześniej poszkodowanych jest placówka w Głuchołazach, miejscowości zalanej już w niedzielę. Woda wdarła się do sklepu, niszcząc towar i urządzenia, co dla właściciela było tym bardzie dramatyczne, że sklep został poddany remontowi i modernizacji, a jego ponowne uruchomienie nastąpiło zaledwie trzy dni przed powodzią.
Rabat Detal rusza z pomocą wszystkim poszkodowanym franczyzobiorcom
"Dzięki ogromnemu zaangażowaniu wielu osób możemy z dumą powiedzieć, że sklep Rabat Detal w Głuchołazach jest już otwarty i ponownie obsługuje klientów" - zapewnia sieć."To bardzo ważne, abyśmy w obliczu tak wielkiej katastrofy byli zjednoczeni. Jako Rabat Detal od świtu do zmierzchu wspieramy właścicieli naszych sklepów i pomagamy w jak najszybszym ponownym uruchomieniu ich placówek. To ważne nie tylko z punktu widzenia biznesu, ale także z punktu widzenia licznych osób, które ucierpiały w powodzi i tak bardzo, jak nigdy wcześniej, potrzebują stałego dostępu do podstawowych artykułów żywnościowych czy higienicznych" - przekazał Rabat Detal i zapowiedział, że nie zostawi nikogo w tej trudnej sytuacji i podejmie wszelkie możliwe działania, aby pomóc właścicielom zalanych placówek.
Franczyzobiorcy, których sklepy ucierpiały w wyniku powodzi, powinni kontaktować się ze swoimi koordynatorami.Franczyza z portfolio GK Specjał
Przypomnijmy, że Rabat Detal to sieć franczyzowa zarządzana przez Grupę Kapitałową Specjał, która ma w portfolio także sieci Nasz Sklep i Livio, a wkrótce najprawdopodobniej przejmie prawa do rozwijania w Polsce franczyzy SPAR.
Rabat Detal powstał w 1996 r. w Katowicach. W 2018 r. pakiet większościowy w spółce przejął rzeszowski Specjał. Sieć liczyła wówcza ok. 1,7 tys. sklepów. W kwietniu 2024 r. jej liczebność przebiła barierę 3 tys. lokalizacji, po uruchomieniu placówki w Godzikowicach w województwie dolnośląskim.