14.04.2025 / 13:35
StoryEditor

Adam Manikowski, Grupa Żabka: młode pokolenie nie pamięta życia bez naszych sklepów

Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabkawiadomoscihandlowe.pl

Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka był jednym z prelegentów minionego kongresu Retail Trends 2025. Przedstawiciel franczyzowej sieci podczas jednego z wywiadów zdradził plany firmy na najbliższe miesiące. W trakcie rozmowy podkreślił także, jak duże znaczenie ma dla brandu pokolenie młodych klientów.

FireSide Chat na temat sklepów działających w formacie Ultimate Convenience, był jednym z najciekawszych wydarzeń, które odbyły się na scenie głównej podczas kongresu Retail Trends 2025. Wziął w nim udział Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka, który w rozmowie z redaktorem Michałem Kokoszkiewiczem zdradził m.in. plany rozwoju sieci na najbliższe miesiące.

Manikowski nie ukrywał, że wśród największych zadań Żabki, jest wzmacnianie lojalności klienta.

- Lojalność jest kluczowa. Jest on dziś bombardowany wieloma informacjami, co powoduje, że trudno zbudować jego lojalność. My jej nie musimy budować, my ją musimy utrzymać i wzmacniać. Nasze działania w tym pomagają. To jest niezwykle ważne dla powodzenia każdego biznesu retailowego. Cieszymy się, że zbudowaliśmy model biznesowy, który nie jest oparty wyłącznie na cenie. My budujemy lojalność poprzez innowacje - wyjaśniał Adam Manikowski.

Adam Manikowski o młodym pokoleniu: jesteśmy dla nich jak szwajcarski scyzoryk

W trakcie rozmowy został również poruszony wątek najmłodszych klientów Żabki. Adam Manikowski podkreślił, że są oni bardzo istotni dla firmy.

- Dla młodych pokoleń Żabka jest naturalną częścią ich życia. To ludzie, którzy nie pamiętają życia bez naszych sklepów. Uświadamiają sobie czym ono jest, gdy wyjadą za granicę. Dla nas to bardzo istotne, to nasze przewagi. Wiemy czego chcą, jak traktują nasze sklepy, tam nie ma być miejsca na zbędne myślenie. Jesteśmy dla nich jak szwajcarski scyzoryk. Rozwiązujemy wszystkie ich problemy - tłumaczył Adam Manikowski.

Przedstawiciel sieci dodał, że to głównie młode pokolenie nakreśla sieci kierunek, w którym ma podążać.

- Wiele innowacji produktowych i usług jest wdrażane z myślą o nich - skwitował wiceprezes Żabki.

16. kwiecień 2025 02:23