Nowy koncept supermarketów Auchan stanowi połączenie nowoczesnego i komfortowego miejsca robienia zakupów, z przyjazną przestrzenią życiową. Każdy z nowo otwartych sklepów liczy ok. 1 tys. mkw. powierzchni sprzedaży i oferuje wybór od 7 do blisko 12 tys. produktów.
- W Auchan niezwykle ważne jest dla nas, by nasza marka była dostępna dla jak największej liczby polskich konsumentów oraz aby zapewniać najszerszy asortyment produktów. Dlatego stale pracujemy nad rozwojem naszej sieci poprzez otwieranie nowych sklepów convenience i supermarketów zarówno własnych, jak i franczyzowych – mówi Alexandre Saussard, dyrektor generalny Auchan Polska.
Szeroki wachlarz produktów
Asortyment obejmuje produkty marek własnych Auchan, produkty marki Pewni Dobrego, Bio czy produkty kuchni międzynarodowych. W ofercie znajduje się także szeroki wybór produktów świeżych, również tych na wagę, jak owoce, warzywa, wędliny i mięsa. Dostępne są też kuchnie świata, mrożonki, artykuły vege, bio, kosmetyki, wody i napoje, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt.
Zatrudnienie dla około 80 osób
Strefy kas w nowych placówkach obejmują dwa stanowiska tradycyjne oraz od czterech do sześciu kas samoobsługowych. We wszystkich czterech sklepach zatrudnienie znalazło łącznie około 80 osób - w tym osoby z niepełnosprawnościami.
- Warszawa - al. Komisji Edukacji Narodowej 93,
- Kielce - ul Warszawska 26,
- Tarnobrzeg - ul. Henryka Sienkiewicza 159B,
- Rabka-Zdrój - ul. Podhalańska 2C.
Powyższe sklepy czynne są od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:30 do 22:00.
Obecnie sieć Auchan liczy 72 hipermarkety własne i franczyzowe, 52 supermarkety własne i franczyzowe, 96 sklepów pod szyldem Easy Auchan w partnerstwie z bp.