- Żabka zmienia rynek. Dwanaście lat temu wprowadziliśmy pierwszego hot-doga. Siedem lat temu usiedliśmy z częścią dostawców do rozmów i wskazaliśmy kierunki, w jakich chcemy rozwijać naszą ofertę, w jaką stronę naszym zdaniem będzie się rozwijał rynek i potrzeby konsumentów. Wielu z nich uwierzyło w naszą wizję, w to, że możemy wspólnie sprzedawać miliony kanapek, dań gotowych czy sałatek. Dzisiaj te produkty są standardem w każdym sklepie - mówi w rozmowie z portalem wiadomocihandlowe.pl Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Coś dobrego o każdej porze
Celem sieci jest zapewnienie klientom produktów na cały dzień i wieczór, od śniadania, przez obiad po kolację. Dyrektor Manikowski podkreśla, że marki własne w Żabkach to nie kopie, tylko autorskie projekty dietetyków i technologów żywności, pracujących w kuchni sensorycznej detalisty.
Oferta marek własnych sieci Żabka obejmuje między innymi sałatki, linię kanapek, napoje, a także płynne przekąski w kilku wersjach: Antyoksydacja, Energia, Szczęście oraz Piękno. Znajduje się w niej także duża ilość nowych dań gotowych, tak zwanych jednogarnkowych.
Dania do zjedzenia w drodze lub podgrzania
Sieć silnie rozwija kategorię marek własnych “To Go” i “Ready to eat” oraz ciepłe posiłki. Wyłącznie w Żabkach dostępnych jest około 350 tego typu produktów.