Korzyść dla klienta i franczyzobiorcy
To z jednej strony korzyść dla klientów, którzy maja okazję zrobić zakupy taniej, w korzystniejszych cenach, a z drugiej strony dla lokalnych przedsiębiorców, którzy prowadzą we franczyzie niemal 200 placówek handlowych pod szyldem Intermarché (jednym z nich jest Mirosław Szawerdo, z którym kilka dni temu opublikowaliśmy szeroki wywiad).
To też przykład jak polityka cenowa sieci może przełożyć się wymiernie na obroty i ewentualny wzrost przychodów przedsiębiorców. Ale na finansowe efekty obniżki cen i kampanii reklamowej trzeba będzie jeszcze poczekać.
Ponad 500 produktów z niższymi cenami
Fakt jest taki, że 12 lutego sieć obniżyła regularne ceny ponad pół tysiąca produktów nawet do 35 procent. Aby ułatwić odnalezienie promocyjnych cen, specjalnie oznaczono produkty z różnych, najpopularniejszych kategorii takich jak: nabiał, wędliny, napoje czy chemia w atrakcyjniejszych cenach.
- Regularnie badamy i sprawdzamy ceny oraz dbamy o to, aby były one niskie, odpowiadały oczekiwaniom naszych klientów i pomagały im w gospodarowaniu budżetem domowym. Kluczowe dla nas jest to, aby trzymać rękę na pulsie i reagować na zmiany rynkowe. Już od poniedziałku na klientów sieci będą czekać kolejne obniżki cen stałych wybranych towarów. W trosce o finanse rodzin, tak mocno dotknięte inflacją, chcemy dać klientom możliwość zakupu najlepszych produktów w niskich cenach. Jednocześnie nie idziemy na żadne kompromisy, dzięki czemu żywność kupowana w Intermarché jest najlepszej jakości. Potrzeby klientów są dla nas najważniejsze - podkreśla Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché.
Obniżki cen, ale nie tylko
Oprócz nowowprowadzonych obniżek cen, każdy z niemal 200 supermarketów Intermarché w Polsce stale oferuje specjalne promocje, rabaty czy programy lojalnościowe dla klientów, które pomagają w prowadzeniu biznesów franczyzowych lokalnych przedsiębiorców.