21.01.2025 / 12:21
StoryEditor

JBB Bałdyga otwiera kolejny sklep partnerski. Producent wędlin liczy ich już w Polsce ponad 1 000

Nowa placówka JBB Bałdyga w ZawierciuJBB Bałdyga/LinkedIn

Polski producent wędlin JBB Bałdyga poinformował za pośrednictwem mediów społecznościowych o otwarciu najnowszego sklepu partnerskiego. Mowa o placówce "Masarnia u Józefa" zlokalizowanej w Zawierciu w województwie śląskim. Łącznie firma liczy już ponad 1 000 tego typu obiektów w naszym kraju.

JBB Bałdyga to producent wędlin z siedzibą w Łysych na Mazowszu. Firma została założona w 1992 roku przez Józefa Bałdygę i od tamtego czasu sukcesywnie rozwija swoją działalność na terenie naszego kraju. Marka stawia zarówno na sklepy własne, jak i współpracę z przedsiębiorcami w ramach programu "Czas partnerstwa". Jej najnowszym owocem jest punkt otwarty w Zawierciu.

- Właśnie otworzyliśmy kolejny z ponad 1000 sklepów partnerskich. Tym razem to placówka "Masarnia u Józefa" w Zawierciu przy ul. Sikorskiego 25, w której jak zawsze znajdziecie bogaty wybór świeżych wędlin i produktów najwyższej jakości - czytamy we wpisie firmy JBB Bałdyga zamieszczonym w serwisie LinkedIn.

"Nasz model biznesowy oparty o franczyzę sprawdza się doskonale"

Łącznie producent wędlin posiada już ponad tysiąc sklepów partnerskich w Polsce.

- Świeże wędliny i mięso każdego dnia, szeroki wybór najlepszych produktów oraz przyjemna i profesjonalna obsługa klienta – to najważniejsze wartości, którymi otwierając sklepy partnerskie oraz własne kierujemy się w JBB Bałdyga. Nasz model biznesowy oparty o franczyzę pod nazwą "Czas Partnerstwa" sprawdza się doskonale - dzięki niemu jesteśmy liderem rynku tradycyjnego w naszym kraju - poinformowała w ubiegłorocznym komunikacie firma JBB Bałdyga.

"Czas partnerstwa"

"Czas Partnerstwa" to program, który został stworzony na podstawie doświadczenia. Jak wyjaśniają przedstawiciele JBB Bałdyga, wiele lat współpracy z przedsiębiorcami poskutkowało stworzeniem projektu korzystnego dla obu stron.

Firma zapewnia, że w ramach współpracy jej partnerzy mogą liczyć na:

  • pomoc merytoryczną,
  • wsparcie marketingowe,
  • dostęp do rozbudowanej sieci dystrybucji,
  • profesjonalny i nowoczesny wygląd sklepu,
  • stałą opiekę handlowca,
  • pełne wsparcie doświadczonej i znanej marki.

- Taka pomoc na starcie daje bezpieczeństwo i motywację do działania. Przekonanie o tym, że ma się wsparcie w biznesie działa mobilizująco na pracowników i przedsiębiorców. Wymiana doświadczeń pozwala działać z jeszcze większą śmiałością i brakiem obaw o niepowodzenie - przekazał producent wędlin.

23. styczeń 2025 23:27