Sieć Mirabelka rozpoczęła swoją działalność na rynku wiosną 2013 roku. Pierwsze sklepy pod szyldem marki pojawiły się wówczas na terenie Mazowsza i Lubelszczyzny. Z czasem firma rosła w siłę, otwierając kolejne punkty w nowych lokalizacjach. Aktualnie jest ich już około 750, a oprócz wspomnianych regionów usytuowane są również w województwie łódzkim i na Podlasiu.
Mirabelka poszerzy działalność o nowe tereny
Wojciech Dziekanowski - dyrektor ds. rozwoju sieci Mirabelka poinformował w rozmowie z naszym portalem, że w obecnym roku firma otworzyła blisko 80 placówek. W 2025 r. operator nie zamierza zwalniać tempa.
- Planujemy powiększyć liczbę sklepów o kolejne kilkadziesiąt placówek, rozwijać system do komunikacji z klientami oraz poszerzać teren działania firmy podobnie jak powoli ale systematycznie robimy od kilku lat. Na pewno planujemy bardzo aktywnie wspierać sklepy i dostawców z naszej grupy. Nasza oferta obejmuje dzisiaj kilkaset umów z dostawcami i producentami, organizujemy mnóstwo promocji oraz mamy bardzo korzystny dla sklepów, partnerski model współpracy. Jesteśmy nadal firmą regionalną, która planuje systematycznie poszerzać teren działania o kolejne regiony kraju - przekazał Wojciech Dziekanowski.
Jak podkreśla dyrektor ds. rozwoju sieci Mirabelka, wspomnianymi regionami na pewno będą Podkarpacie oraz Warmia i Mazury. Niewykluczone, że nowe sklepy pojawią się także w województwie świętokrzyskim.
Duża pomoc dla franczyzobiorców
Wojciech Dziekanowski zaznaczył, że przyłączenie się do sieci nic nie kosztuje, a warunki są proste i bardzo korzystne dla franczyzobiorców. Dodaje, że firma najczęściej rozpoczyna współpracę z osobami, które prowadzą już sklepy.
- Sklepy nie płacą u nas żadnych opłat za udział w sieci. Od nas otrzymują, często bardzo znaczące, kwoty retro, opłaty za ekspozycje i inne bonusy. Dołączyć może do nas każdy, jeśli tylko prowadzi swój biznes rzetelnie i uczciwie. Odnajdują się u nas sklepy w bardzo różnych formatach oraz niezależnie od miejsca prowadzenia działalności. Klienci nie ponoszą opłat licencyjnych - tłumaczył przedstawiciel Mirabelki.
Dyrektor ds. rozwoju sieci zapewnił, że nowi klienci otrzymują od operatora pełne wsparcie. Mowa tu m.in. o poradach w kwestiach marketingowych czy w sprawach prawnych. Franczyzobiorcy mogą liczyć także na pomoc w modernizacji lokalu oraz wymianie sprzętu.
Sklepy otrzymują również dostęp do bardzo dużej liczby promocji zakupowych, narzędzi takich jak gazetki i plakaty promocyjne. Wszystkie lokale dostają też bonusy w formie faktur marketingowych wynikających z kilkuset umów z dostawcami i producentami.
- Jeśli ktoś planuje otwarcie sklepu pod naszym szyldem, to zrobi to znacznie taniej dzięki wysokim upustom u dostawców i producentów mebli, urządzeń i wyposażenia sklepowego. Korzystniej kupi też towar, a nasza centrala zapewni mu pakiet bardzo atrakcyjnych promocji na otwarcie sklepu - dodał Wojciech Dziekanowski.
Dyrektor ds. rozwoju sieci Mirabelka podkreślił, że zazwyczaj dołączają do nich sklepy, które nie są w trudnej sytuacji i osiągnęły próg rentowności. Jednocześnie podkreślił, że dzięki lepszym cenom zakupu, promocjom oraz fakturom marketingowym, sytuacja franczyzobiorców od momentu podpisania umowy poprawia się w bardzo szybkim tempie.