Limonka to sieć sklepów spożywczych, rozwijana w naszym kraju przez Spółkę Elita Kupców. Pierwsze punkty handlowe działające pod szyldem firmy rozpoczęły działalność dokładnie dziesięć lat temu - w styczniu 2015 roku. Od tamtego czasu marka rosła w siłę, w efekcie czego liczy dziś około 200 placówek. Wszystkie z nich zlokalizowane są w województwie pomorskim.
System zaopatrzenia sklepów Limonka zbudowany jest w oparciu o umowy handlowe Spółki oraz o partnerską umowę z Grupą Chorten, która została zawarta 17 grudnia 2014 roku. Sieć posiada jeden magazyn centralny.
Kluczowe działania zrealizowane w 2024 roku
Wśród najważniejszych działań, jakie sieć przeprowadziła w minionym roku, jej przedstawiciele wymieniają:
- Prace nad przygotowaniem aplikacji mobilnej w ramach zespołu roboczego Grupy Chorten,
- Rozbudowę asortymentu i rozwój współpracy sklepów z Magazynem Centralnym Sieci Limonka,
- Poprawę widoczności sieci w social mediach,
- Przygotowanie do refreshingu strony www oraz profilu firmowego w social mediach,
- Prace nad opracowaniem Księgi Dobrych Praktyk,
- Rozwój ilościowy liczby sklepów,
- Poprawę identyfikacji sieci na zewnątrz.
W minionym roku z mapy Pomorza zniknęło 12 sklepów należących do sieci, przybyło zaś 36.
Plany sieci na 2025 rok
W 2025 roku sieć Limonka zamierza otworzyć kolejne punkty handlowe. Z zapowiedzi firmy wynika, że pod koniec grudnia będzie, na terenie województwa pomorskiego będzie ich około 220. Oprócz planów ekspansji, marka zamierza:
- Wdrożyć aplikację mobilną,
- Uatrakcyjnić ofertę promocyjną,
- Wdrożyć zasady spisane w Księdze Dobrych Praktyk,
- Pracować nad rozwojem magazynu centralnego,
- Inwestować w rozwój social mediów.
***
Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.