23.01.2025 / 12:27
StoryEditor

Nowe sklepy, atrakcyjne promocje i wdrożenie aplikacji mobilnej. Sieć Limonka zapowiada intensywne działania w 2025 roku

Sklep sieci LimonkaMateriały prasowe

Limonka świętuje w tym roku 10 lat od momentu powołania do życia pierwszych 18 sklepów działających pod szyldem sieci. Dziś marka z Pomorza liczy ich około 200 i nie zamierza zdejmować nogi z gazu. Oprócz nowych otwarć w 2025 roku, firma zapowiada także m.in. uatrakcyjnienie oferty promocyjnej i wdrożenie aplikacji mobilnej.

Limonka to sieć sklepów spożywczych, rozwijana w naszym kraju przez Spółkę Elita Kupców. Pierwsze punkty handlowe działające pod szyldem firmy rozpoczęły działalność dokładnie dziesięć lat temu - w styczniu 2015 roku. Od tamtego czasu marka rosła w siłę, w efekcie czego liczy dziś około 200 placówek. Wszystkie z nich zlokalizowane są w województwie pomorskim.

System zaopatrzenia sklepów Limonka zbudowany jest w oparciu o umowy handlowe Spółki oraz o partnerską umowę z Grupą Chorten, która została zawarta 17 grudnia 2014 roku. Sieć posiada jeden magazyn centralny.

Kluczowe działania zrealizowane w 2024 roku

Wśród najważniejszych działań, jakie sieć przeprowadziła w minionym roku, jej przedstawiciele wymieniają:

  • Prace nad przygotowaniem aplikacji mobilnej w ramach zespołu roboczego Grupy Chorten,
  • Rozbudowę asortymentu i rozwój współpracy sklepów z Magazynem Centralnym Sieci Limonka,
  • Poprawę widoczności sieci w social mediach,
  • Przygotowanie do refreshingu strony www oraz profilu firmowego w social mediach,
  • Prace nad opracowaniem Księgi Dobrych Praktyk,
  • Rozwój ilościowy liczby sklepów,
  • Poprawę identyfikacji sieci na zewnątrz.

W minionym roku z mapy Pomorza zniknęło 12 sklepów należących do sieci, przybyło zaś 36.

Plany sieci na 2025 rok

W 2025 roku sieć Limonka zamierza otworzyć kolejne punkty handlowe. Z zapowiedzi firmy wynika, że pod koniec grudnia będzie, na terenie województwa pomorskiego będzie ich około 220. Oprócz planów ekspansji, marka zamierza:

  • Wdrożyć aplikację mobilną,
  • Uatrakcyjnić ofertę promocyjną,
  • Wdrożyć zasady spisane w Księdze Dobrych Praktyk,
  • Pracować nad rozwojem magazynu centralnego,
  • Inwestować w rozwój social mediów.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

23. styczeń 2025 20:48