10.01.2025 / 11:57
StoryEditor

Nowe sklepy, prace nad aplikacją i rozwój oferty dla franczyzobiorców. Zbigniew Wojciechowski zdradza plany sieci Pokusa na 2025 rok

Zbigniew Wojciechowski, Dyrektor ds. Rozwoju sieci PokusaMateriały prasowe

Sieć sklepów Pokusa i Pokusa Premium liczy łącznie 123 punkty handlowe. Z zapowiedzi Zbigniewa Wojciechowskiego, pełniącego funkcję dyrektora ds. rozwoju w firmie wynika, że w tym roku marka poszerzy swoją działalność o 50 kolejnych placówek. W planach na nadchodzące miesiące znajdują się także m.in. prace nad aplikacją lojalnościową oraz rozwój oferty dla franczyzobiorców.

Sklepy Pokusa i Pokusa Premium to polska sieć handlowa łącząca niezależnych właścicieli sklepów spożywczych. Marka istnieje na krajowym rynku od ponad 11 lat. Punkty handlowe działające pod jej szyldem zlokalizowane są terenie Małopolski, Podkarpacia oraz Śląska.

Organizatorem sieci jest Nasz Polski Detal Grupa Kapitałowa Bzomex. Obecnie liczy ona 123 sklepy. Można w nich kupić zarówno produkty spożywcze, jak i chemię, artykuły kosmetyczne, tekstylia i szkolne przybory.

Co udało się zrealizować w minionym roku?

Portal "franczyzawhandlu.pl" zapytał przedstawicieli sieci Pokusa o najważniejsze działania, jakie udało zrealizować się firmie w ubiegłym roku. Poniżej prezentujemy otrzymane odpowiedzi:

  • Stworzenie aplikacji lojalnościowej Moja Pokusa,
  • Rozwój platformy promocyjno-zakupowej Promotee dla franczyzobiorców, producentów i dystrybutorów,
  • Optymalizację systemu WMS w magazynie Bzomex,
  • Przyłączenie do marki 34 sklepów.

Plany na 2025 rok

Sieć w ubiegłym roku zamknęła 21 sklepów, a otworzyła 34. Tym samym, 2024 rok zamknęła ze wspomnianą liczbą 123 punktów handlowych. Z informacji przekazanych przez Zbigniewa Wojciechowskiego, pełniącego funkcję dyrektora ds. rozwoju w firmie wynika, że w ciągu nadchodzących 12 miesięcy, marka zamierza poszerzyć swoją działalność o 50 kolejnych placówek.

  • Ekspansja to nie jedyny cel sieci na 2025 rok. Wśród nich, Zbigniew Wojciechowski wymienia m.in.:
  • Rozwój aplikacji lojalnościowej Moja Pokus,
  • Organizację nowej współpracy z lokalnymi, samodzielnym sieciami handlowymi,
  • Organizację nowej formy ofert promocyjnych dla franczyzobiorców we współpracy z wybranymi Producentami.

Sieć działa wyłącznie na zasadzie franczyzy. Grupa Bzomex podkreśla, że nie prowadzi żadnych prac w kierunku organizacji sklepów własnych. Największy franczyzobiorca współpracujący z marką prowadzi obecnie 12 punktów handlowych.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

15. styczeń 2025 01:31