Część 1 - Co oferuje Odido Elevate
W pierwszej części materiału redaktor Tomasz Kolmasiak rozmawia z właścicielem sklepu we Wrzącej, Tomaszem Rychlikiem, o transformacji niewielkiego, rodzinnego sklepu, w sklep sieciowy, działający pod franczyzową marką Odido, a także o tym czym wyróżnia się nowy format proponowany przedsiębiorcom przez firmę Makro Polska i jak przekłada się na wyniki finansowe.
Część 2 - Naszym atutem są produkty lokalne
W dalszej części wywiadu usłyszymy o bogatej półce wyrobów lokalnych. Bułki i chleb dostarczane są z lokalnych piekarń (a nie odpiekane z mrożonych produktów), a mięsa i wędliny z krótkim składem dowożą 4 masarnie. Swoje miejsce na półce ma też lokalna mleczarnia. Sklep we Wrzącej to także miejsce doskonale znane miejscowej społeczności, która lubi tutaj robić zakupy i zna personel sklepu, który jest stały od wielu lat. A i sam asortyment nie jest przypadkowy, a dostosowany pod wymagania klientów.
Częć 3 - Wyzwania stojące przed współczesnym handlem
A jaka będzie przyszłość handlu? Czy niewielkie sklepy mają szansę konkurować z dyskontami i supermarketami? Na te pytania Tomasz Rychlik odpowiada w trzeciej części naszego filmu. Ma też rady dla tych, którzy myślą nad przystąpieniem do szyldu Odido. Pytamy także czy w natłoku obowiązków jest czas na życie prywatne i pasje, a także o tym jak utrzymać pracownika i zoptymalizować koszty – chociażby energii elektrycznej. Na koniec poruszamy też temat recyklingu i proponowanych rozwiązań ustawy o systemie kaucyjnym.
Więcej informacji o systemie Odido znajdziecie w naszym katalogu franczyzowym.