03.10.2023 / 19:00
StoryEditor

Odido ma już 200 sklepów franczyzowych w nowej formule. To jeszcze nie koniec

Coraz więcej sklepów Odido działa w nowym formaciemat. prasowe
Rośnie liczba franczyzobiorców pod zielono-pomarańczowym szyldem. 27 września otwarto dwusetny sklepu w nowej formule proponowanej franczyzobiorcom. Sieć chce jednak dalej rozwijać ten koncept i otwierać kolejne placówki.

Ługów koło Świebodzina. To tutaj otwarto dwusetny sklep franczyzowej marki ODIDO w nowej formule. Prowadzą jgo Dorota i Robert Dłużak, których współpraca z siecią trwa już od 10 lat.

Czym wyróżnia się nowy format?

Wyróżnikiem sklepu jest nie tylko szeroki asortyment warzyw, owoców oraz lokalnych produktów, ale również przestronność alejek zakupowych oraz przejrzysta nawigacja ułatwiającą zakupy. – Sklep po modernizacji prezentuje się doskonale. Jest dobrze oznakowany, wyposażony w funkcjonalne regały, urządzenia i nowoczesne oświetlenie. Placówka stała się bardziej przyjazna dla kupujących i pracowników. Jesteśmy przekonani, że nowa jakość pozwoli na pozyskanie jeszcze większej liczby klientów i znacząco zwiększy sprzedaż – opowiada Robert Dłużak.

Po modernizacji mają więcej klientów

Franczyzobiorcy zauważyli, iż po przebudowie sklep nadal odwiedzają stali klienci. Ale też coraz częściej odwiedzają go nowi klienci, którzy są zachwyceni nowym wyglądem i obsługą sklepu. Przystąpienie do franczyzy ODIDO to nie tylko zmiany wizerunkowe sklepu. To także inna filozofia ekspozycji towaru, a także marketingu. – Dzięki wprowadzeniu lady impulsowej, nowych regałów piekarniczych i warzywnych oraz lepszej ekspozycji produktów, jesteśmy w stanie jeszcze bardziej konkurować na lokalnym rynku. Dodatkowo możemy liczyć na wsparcie reklamowe i marketingowe, ciekawe oferty promocyjne oraz dogodne warunki zakupowe – podkreślają właściciele placówki w Ługowie.

Na 200 sklepach się nie skończy

ODIDO planuje dalszy rozwój i pozyskiwanie kolejnych franczyzobiorców do swej sieci: – Sieć ODIDO w nowym formacie przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców. Główną korzyścią dołączenia do marki, wymienianą przez właścicieli sklepów jest elastyczna forma współpracy oraz możliwość zakupu produktów u lokalnych dostawców. To również sprawnie przeprowadzona modernizacja sklepu, która nie wiąże się z długotrwałym zamknięciem placówki – opowiada Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu Detalicznego.

ODIDO w Polsce

Sieć ODIDO funkcjonuje w Polsce już od 2010 roku. Łącznie pod swoim szyldem posiada ponad 2000 sklepów. 200 placówek działa pod tą marką w nowym formacie, który łączy znany już klientom lokalny sklep spożywczy z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta. Sieć ODIDO w swojej ofercie posiada szeroki wachlarz produktów marek własnych.

 

 

21. listopad 2024 10:43