30.01.2025 / 13:13
StoryEditor

Rozwój gastronomii i promowanie lokalnych produktów. Euro Polska Sieć Handlowa ujawnia plany na 2025 rok

Sklep sieci EuroMateriały prasowe

Euro Polska Sieć Handlowa stale rozwija swoją działalność na terenie północno-wschodniej części naszego kraju. Firma podpisała w ubiegłym roku 95 nowych umów współpracy, zwiększając liczbę swoich placówek do 460. Z zapowiedzi przedstawicieli marki wynika, że w tym roku chce ona postawić przede wszystkim na polepszenie jakości obsługi klienta, a także wspieranie regionalnych producentów. W planach znajduje się również poszerzenie działalności o segment współpracy z branżą gastronomiczną.

Euro Polska Sieć Handlowa od 20 lat zrzesza przedsiębiorców zajmujących się tradycyjnym handlem detalicznym. Firma podkreśla, że jej celem jest wspieranie niezależnych placówek handlowych w osiąganiu jak najlepszych wyników biznesowych. Marka działa na terenie północno-wschodniej Polski, a konkretnie w województwach: warmińsko-mazurskim, podlaskim i mazowieckim.

- Nasza działalność opiera się na modelu współpracy w ramach grupy zakupowej, co pozwala uczestnikom na dostęp do konkurencyjnych warunków handlowych i lepszych cen od dostawców - wyjaśnia Anna Jagielska, dyrektor handlowy w Euro Polska Sieć Handlowa.

Nowe sklepy i usprawnienie cyfryzacji procesów biznesów

Firma podpisała w ubiegłym roku 95 nowych umów współpracy, co stanowi znaczący krok w rozwoju naszej sieci i zwiększeniu jej zasięgu. Łącznie na koniec 2024 r. marka liczyła 460 jednostek gospodarczych.

Oprócz ekspansji, Euro Polska Sieć Handlowa skupiła się także usprawnieniu cyfryzacji procesów biznesowych.

- Wdrożyliśmy zaawansowane programy do rozliczeń pomiędzy centralą a uczestnikami sieci. Usprawnienia te wpłynęły na efektywność zarządzania, umożliwiając szybszy przepływ informacji i lepszą kontrolę nad transakcjami - tłumaczy Anna Jagielska.

Plany na 2025 rok

Przedstawicielka sieci informuje, że firma w obecnym roku zamierza skupić się na rozwijaniu potencjału tradycyjnych sklepów poprzez:

  • Wspieranie ich w podnoszeniu jakości obsługi klienta, w tym wdrażanie programów szkoleniowych,
  • Promowanie lokalnych produktów, co wpisuje się w trend wspierania regionalnych producentów oraz budowania więzi z lokalną społecznością,
  • Wprowadzenie narzędzi wspomagających zarządzanie kategoriami produktowymi (category management), co pomoże sklepom w optymalnym dopasowaniu asortymentu do potrzeb klientów.

W ramach strategicznego rozwoju, marka planuje także poszerzyć działalność o segment współpracy z branżą gastronomiczną. Jak wyjaśnia Anna Jagielska, obszar ten jest związany z tradycyjnym handlem, a jednocześnie oferuje nowe możliwości i wzrosty przychodów.

- Jesteśmy przekonani, że nasze działania przyczynią się do dalszego rozwoju tradycyjnego handlu oraz wzmocnienia pozycji naszej sieci na rynku - kwituje Anna Jagielska.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

31. styczeń 2025 00:26