18.03.2024 / 14:23
StoryEditor

Sieć franczyzowa Odido została członkiem Polskiej Izby Handlu

Jeden ze sklepów Odido,
Sieć franczyzowa Odido poinformowała, iź właśnie została członkiem Polskiej Izby Handlu, która stanowi najszerszą reprezentacją handlu detalicznego na polskim rynku.

– Wierzymy, że działania podejmowane przez Polską Izbę Handlu oraz Odido wspólne wpłyną na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Misją Polskiej Izby Handlu jest wpieranie różnorodności formatów w sektorze handlowym ze szczególnym uwzględnieniem modelu franczyzy poprzez działania na styku biznesu i legislacji. – mówi Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu.

– Cieszymy się z dołączenia do Polskiej Izby Handlu. Współpraca z tą organizacją - jako najszerszą reprezentacją handlu w Polsce - daje nam możliwość lepszego wglądu i aktywnego uczestnictwa w procesach legislacyjnych, szerokiego dotarcia do opinii publicznej, wymiany doświadczeń z innym uczestnikami i wypracowania wspólnych stanowisk – dodaje Krzysztof Burgieł, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej  w Makro Polska.

Odido jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów spożywczo-przemysłowych. Marka z ponad 10-letnim doświadczeniem na polskim rynku zrzesza obecnie 1800 placówek. Misją Odido jest zapewnienie lokalnej społeczności szybkich, wygodnych i kompleksowych zakupów. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, rozwijane w nowej formule Elevate. Koncept ten charakteryzuje się odświeżoną wizualizacją, czytelną nawigacją i większą ofertą produktów świeżych. Więcej informacji na temat sieci Odido znajduje się w naszym katalogu franczyzowym.

23. listopad 2024 10:35