– Wierzymy, że działania podejmowane przez Polską Izbę Handlu oraz Odido wspólne wpłyną na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Misją Polskiej Izby Handlu jest wpieranie różnorodności formatów w sektorze handlowym ze szczególnym uwzględnieniem modelu franczyzy poprzez działania na styku biznesu i legislacji. – mówi Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu.
– Cieszymy się z dołączenia do Polskiej Izby Handlu. Współpraca z tą organizacją - jako najszerszą reprezentacją handlu w Polsce - daje nam możliwość lepszego wglądu i aktywnego uczestnictwa w procesach legislacyjnych, szerokiego dotarcia do opinii publicznej, wymiany doświadczeń z innym uczestnikami i wypracowania wspólnych stanowisk – dodaje Krzysztof Burgieł, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej w Makro Polska.
Odido jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów spożywczo-przemysłowych. Marka z ponad 10-letnim doświadczeniem na polskim rynku zrzesza obecnie 1800 placówek. Misją Odido jest zapewnienie lokalnej społeczności szybkich, wygodnych i kompleksowych zakupów. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, rozwijane w nowej formule Elevate. Koncept ten charakteryzuje się odświeżoną wizualizacją, czytelną nawigacją i większą ofertą produktów świeżych. Więcej informacji na temat sieci Odido znajduje się w naszym katalogu franczyzowym.