13.01.2025 / 11:32
StoryEditor

Sieć Nasz Sklep otworzyła prawie 1000 placówek w ciągu dwóch lat. "To pokazuje, że franczyzobiorcy nam ufają"

Sklep należący do sieci Delikatesy PremiumMateriały prasowe

Sieć franczyzowa Nasz Sklep podsumowała działania w 2024 roku. Przedstawiciele firmy poinformowali, że w ciągu ostatnich dwóch lat otworzyła ona blisko 1000 nowych placówek. W samym minionym roku było to z kolei 345 punktów handlowych. Marka mocno inwestowała także remodelingi oraz intensywne kampanie w mediach społecznościowych.

Polska sieć franczyzowa Nasz Sklep, będąca właścicielem znanych marek, takich jak Delikatesy Premium, Delikatesy Premium Market Plus, Delikatesy Sezam, Nasz Sklep oraz Nasz Sklep Express, pozytywnie patrzy na działania przeprowadzone w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Mimo trudnej sytuacji rynkowej, w minionym roku firma powiększyła się o kolejnych 345 placówek handlowych.

- Dynamika rozwoju naszej sieci z całą pewnością stawia nas w czołówce najszybciej rozwijających się firm w Polsce. W ciągu ostatnich dwóch lat dołączyło do nas blisko 1000 nowych sklepów. To pokazuje, że franczyzobiorcy nam ufają. W tych trudnych dla prowadzenia biznesu czasach, warto mieć wsparcie organizacji posiadającej narzędzia oraz doświadczony zespół, który wie, jak zachować satysfakcjonującą rentowność sklepu. Jestem pewny, że Nasz Sklep te kryteria spełnia – mówi Jan Sałata, Dyrektor Generalny PSH Nasz Sklep.

Nie tylko ekspansja. Nasz Sklep stawia na wysokie standardy

Choć 345 nowych placówek to - jak pokazują rynkowe doświadczenia - bardzo wysoka liczba, Nasz Sklep zaznacza, że w 2024 roku stawiał nie tyle na dynamikę ekspansji, co na podwyższenie standardów w sklepach, których jest już operatorem.

- W minionym roku przeprowadziliśmy blisko 70 kompleksowych remodelingów placówek handlowych Nasz Sklep. Warto zaznaczyć, że nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie w tym złożonym procesie. Przygotowujemy projekty dostosowane do możliwości danego budynku, proponujemy nowe rozwiązania, rekomendujemy dostawców sprzętu czy gwarantujemy atrakcyjne, wynegocjowane stawki licencyjne na niezbędne oprogramowanie sprzedażowe. Co warto podkreślić, prawidłowo przeprowadzony remodeling jest w stanie podnieść obroty sklepu nawet o kilkadziesiąt procent – zaznacza Kamila Tarsa, Dyrektor ds. Wdrożeń.

W ostatnich miesiącach Nasz Sklep oddał do dyspozycji franczyzobiorców Strefę Klienta, za pośrednictwem której właściciele sklepów mogą np. dokonywać zamówień niezbędnego wyposażenia, pobierać materiały do wydruku, materiały do publikacji on-line czy też śledzić aktualne informacje o sieci. Organizacja zachęca też swoich franczyzobiorców do modernizacji sprzętu oraz oprogramowania sprzedażowego w sklepach.

"Wsłuchaliśmy się w głosy naszych franczyzobiorców"

Dzięki tym inwestycjom, w coraz większej ilości placówek funkcjonują już zaawansowane formy promocji konsumenckich, a także możliwa jest pogłębiona analiza sprzedażowa. Sieć rozwija nowoczesne formy komunikacji konsumenckiej. Znaczne środki inwestowane są m.in. w działania w social mediach.

- Wsłuchaliśmy się w głosy naszych franczyzobiorców, podnoszone chociażby podczas regularnych spotkań w ramach Rad Franczyzowych i rozpoczęliśmy intensywne działania w social mediach. Nasze reklamy na Facebooku generują miliony wyświetleń każdego miesiąca, co przekłada się na wyniki sprzedażowe w sklepach. Najlepsze kampanie, jak pokazują wyniki, przynosiły wzrosty sprzedaży rzędu nawet 300-400%. Oprócz tego aktywnie wspieramy nasze sklepy w bieżącej komunikacji z konsumentami – pomagamy franczyzobiorcom zakładać własne fanpejdże, zaopatrujemy ich w niezbędne materiały czy wspieramy w kreacji lokalnych kampanii – podkreśla Rafał Batorowicz, Dyrektor ds. Marketingu i Innowacji Cyfrowych.

Wkrótce nowe otwarcia

Nasz Sklep zorganizował w 2024 roku 2 edycje stacjonarnych targów handlowych dla najlepszych franczyzobiorców sieci.

- Cieszę się, że udaje nam się utrzymywać duże zainteresowanie targami. Podczas sierpniowej edycji, nasi franczyzobiorcy po raz pierwszy mieli okazję skorzystać ze specjalnej targowej aplikacji, która poprzez tzw. "grywalizację" zachęcała ich do dokonywania zakupów, a koniec końców, o to przecież w tym wszystkim chodzi. Nasi franczyzobiorcy otrzymują atrakcyjne oferty zakupowe, a wystawcy, w ciągu zaledwie kilku godzin, mają zapewnione pozyskanie zamówień na bardzo duże sumy – kwituje Jan Sałata.

Sieć zapowiada kolejne otwarcia sklepów w najbliższych miesiącach, a także dalsze zacieśnianie współpracy z franczyzobiorcami.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

14. styczeń 2025 10:10