Łączna sprzedaż sieci detalicznych należących do Grupy Eurocash, w wysokości prawie 1,92 mld zł była wyższa w pierwszym kwartale bieżącego roku niż w analogicznym okresie rok wcześniej, gdy było to 1,83 mld zł. W Q1 2022 r. wartość ta wyniosła 1,66 mld zł.
Rosły także roczne wyniki sprzedażowe – w 2023 r. detal Eurocashu sprzedał towary za prawie 8 mld zł, podczas gdy rok wcześniej było to 7,67 mld zł.
Delikatesy Centrum – sklepy własne
Na supermarkety własne i prowadzone przez spółki joint venture przypadło w pierwszym kwartale tego roku prawie 1,1 mld zł sprzedaży, a w analogicznym okresie 2023 r. było to 1,02 mld zł – rok wcześniej niespełna 955 mln zł. W całym ubiegłym roku ten segment sprzedał towary za ponad 4,52 mld zł, a rok wcześniej za 4,36 mld zł.
Franczyza Delikatesy Centrum
Sklepy franczyzowe sieci Delikatesy Centrum wygenerowały w pierwszym kwartale 2024 r. 650 mln zł sprzedaży, rok wcześniej było to 640 mln zł, a w 2022 r. sprzedaż wyniosła 583 mln zł. Ubiegłoroczna sprzedaż części franczyzowej Delikatesów Centrum w wysokości 2,78 mld zł była wyższa niż rok wcześniej, gdy wyniosła 2,72 mld zł.
Saloniki Inmedio
Sieć saloników prasowych Inmedio odnotowała w pierwszym kwartale 2024 r. sprzedaż w wysokości 174 mln zł, rok wcześniej w tym okresie było to niespełna 160 mln zł, a w Q1 2022 r. 122,6 mln zł. W całym ubiegłym roku sprzedaż Inmedio wyniosła 690,8 mln zł, w roku poprzednim 588,5 mln zł.