19.02.2024 / 12:56
StoryEditor

Stokrotka poszerza sieć sklepów franczyzowych. Ile oferuje na inwestycję?

Sklep sieci handlowej Stokrotkamat.prasowe
Sieć handlowa Stokrotka deklaruje, że zamierza w dalszym ciągu rozbudowywać swój system franczyzowy. W ramach współpracy oferuje franczyzobiorcy wsparcie finansowe wysokości od 300 tysięcy złotych do 1 miliona na pokrycie inwestycji.

Do rozmów na temat współpracy w ramach franczyzy Stokrotka zaprasza osoby chcące rozwijać prowadzoną działalność w branży spożywczej i poszukujące nowych pomysłów na własny biznes.

- Model współpracy Stokrotki zakłada pomoc na każdym jej etapie, zarówno jeśli chodzi o wybór lokalizacji, jej dostosowanie, wsparcie finansowe na start, jak i bieżącą współpracę z naszym doradcą klienta. Wspieramy franczyzobiorców również poprzez dostawy świeżych produktów w atrakcyjnych cenach, sprawdzone standardy operacyjne czy działania marketingowe. – podkreśla Daria Raganowicz z biura prasowego sieci handlowej Stokrotka.  

Na jakie wsparcie może liczyć franczyzobiorca?

Bardzo ważnym elementem pakietu franczyzowego Stokrotki jest wsparcie finansowe jakie oferuje sieć swojemu franczyzobiorcy. Może ono pokrywać nawet 90 proc. inwestycji co w rezultacie oznacza wsparcie na kwotę od 300 tysięcy do nawet 1 miliona złotych. Jak podaje Stokrotka suma wsparcia jest wyliczana indywidualnie dla każdej lokalizacji i zależy głównie od jej potencjału.

Kluczowe dla Stokrotki są oferowane przez nią szkolenia, które pomagają w prowadzeniu biznesu i sprawiają, że dołączyć mogą do franczyzy również osoby nieprowadzące dotąd sklepu spożywczego. Sieć deklaruje również, że jej franczyzobiorcy otrzymują codzienną pomoc ze strony wykfalifikowanych specjalistów Stokrotki.

Kolejne zalety współpracy w ramach franczyzy z siecią Stokrotka wymienia portalowi franczyzawhandlu.pl Daria Raganowicz.

- Duże znaczenie mają dobrze zorganizowane procesy związane, np. z zatowarowaniem placówek. Istotne są zarówno systemy ułatwiające sprawne funkcjonowanie tego obszaru, jak i nasze działania logistyczne w zakresie dostarczania produktów w korzystnych cenach, w tym artykułów marek własnych. – mówi Raganowicz.

Sieć handlowa Stokrotka stawia też na poszerzone działania marketingowe i promocyjne prowadzone dla wszystkich sklepów. Należą do nich gazetki, billboardy, reklama telewizyjna i radiowa, a także akcje prowadzone w aplikacji Nasza Stokrotka. Obecnie korzysta z niej ponad 2 miliony osób.

30. październik 2024 02:34