Wraz z początkiem nowego roku do Zarządu Bacówka Towary Tradycyjne dołączył Tomasz Międzik, który objął stanowisko wiceprezesa zarządu ds. handlu i rozwoju firmy. Przedsiębiorca przez ostatnie lata związany był z OTCF S.A., gdzie odpowiadał za wielokanałową ekspansję marki 4F na rynkach zagranicznych.
Warto podkreślić, że Tomasz Międzik posiada także wieloletnie doświadczenie w branży FMCG. Wcześniej zarządzał m.in. działem handlowym w spółce Temar oraz współtworzył sieć Julius Meinl S.A.
Plany rozwoju w kraju i za granicą
Nowy członek zarządu firmy będzie odpowiedzialny za wsparcie spółki w rozwoju na rynku krajowym oraz za pomoc w rozszerzeniu obecności marki na rynkach zagranicznych.
Przypomnijmy, że Bacówka Towary Tradycyjne to małopolska marka produktów spożywczych, sieć sklepów pod tym samym szyldem oraz producent wędlin, a także dań gotowych i garmażeryjnych.
Firma rozpoczęła działalność w 2002 roku, a obecnie sieć liczy ponad 40 sklepów własnych i franczyzowych. Jej główny zakład mieści się w Rajbrocie - malowniczej wsi zlokalizowanej w województwie małopolskim.
- Staramy się, gdzie to tylko możliwe, sięgać do tego, co pozostawili nam przodkowie. Nawiązujemy do tradycyjnych receptur i przekazywanych sobie z pokolenia na pokolenie sposobów na wyjątkowy smak i aromat. Lubimy łączyć je z lokalnymi składnikami, by jeszcze mocniej podkreślić ich małopolski charakter. W 2002 roku zaczęliśmy od wędlin. Dziś oferujemy także m.in. doskonałe przetwory z warzyw, wyborny nabiał, makarony, konfitury czy dania gotowe. Czy wiesz, że nasze kucharki ręcznie lepią pierogi z owocami i same smażą placki ziemniaczane? Nie bylibyśmy jednak w stanie wyprodukować całego asortymentu w naszym - stosunkowo niewielkim - zakładzie. Dlatego z chęcią współpracujemy z małymi, rodzinnymi gospodarstwami. Wierzymy, że można jednocześnie zapewniać wysoką jakość i wspierać lokalne biznesy - piszą na swojej stronie internetowej właściciele firmy Bacówka Towary Tradycyjne.
***
Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.