Zapłacić rachunek czy zagrać w Lotto?
Carrefour rozwija ofertę usług dodatkowych w swoich placówkach franczyzowych we współpracy z franczyzobiorcami. Sieć handlowa oferuje naprawdę sporo przydatnych dodatków m.in. płatności za rachunki, obsługę przesyłek, ofertę kart podarunkowych i doładowań do gier i telefonów, rejestrację numerów, opcje cash back oraz bankomatu. W sklepach tej sieci można również zagrać w Lotto, skorzystać z automatów z kawą, kupić ciepłe przekąski - od hot-dogów po zapiekanki czy pizzę, podgrzać na miejscu danie gotowe czy zalać wrzątkiem zupę.
Usługi dodatkowe w sklepie: dlaczego warto?
Opcja takich usług nie tylko zwiększa wygodę zakupów klientów, ale również przyciąga do sklepów nowe grupy konsumentów.
- Nasz model franczyzy partnerskiej można nazwać złotym środkiem między franczyzą twardą, a miękką. Franczyza partnerska nastawiona jest na maksymalizację satysfakcji i zysku franczyzobiorcy, ponieważ tylko taki partner jest zmotywowany do troski o swój sklep. Jeżeli natomiast sklep jest zadbany, a klienci są z niego zadowoleni i do niego wracają, to korzyści ma również z tego Carrefour jako franczyzodawca. Takie sklepy nie mają wówczas problemów z rentownością czy utrzymaniem naszych wysokich standardów, wizualizacji czy jakości obsługi klienta. Franczyza partnerska zapewnia także franczyzobiorcom znaczną swobodę w kształtowaniu oferty handlowej i usługowej, co pozwala naszym partnerom najlepiej odpowiedzieć na potrzeby lokalnych klientów, wybierając z naszej oferty usług, dokładnie to czego poszukują. – tłumaczy Wojciech Sypień, Dyrektor Franczyzy w Carrefour Polska.
Usługi dodatkowe mają bezpośredni wpływ na sprzedaż i wartość dodaną dla franczyzobiorców. Ponadto przyciągają różne grupy konsumentów, generują dodatkową sprzedaż i zachęcają do zakupów impulsowych, co znów przekłada się na wzrost obrotów sklepów.
Dodatkowo, kompleksowa oferta usług buduje silniejszą relację z klientami, którzy cenią sobie możliwość załatwienia wielu spraw w jednym miejscu, co z kolei wzmacnia ich lojalność wobec marki.
Trzeba też pamiętać o tym, że oferta usług dodatkowych wzmacnia wizerunek sklepu jako tego nowoczesnego, który nieustannie dąży do ulepszania doświadczeń zakupowych swoich klientów. Jest to szczególnie ważne w sytuacji rosnącej konkurencji na rynku detalicznym, gdzie kluczową rolę odgrywa umiejętność innowacji i dostosowywania się do zmieniających się potrzeb i oczekiwań konsumentów.