06.12.2024 / 12:47
StoryEditor

W Warszawie jest już 1000 sklepów franczyzowej sieci Żabka. Za nami jubileuszowe otwarcie w centrum LIM

Sklep Żabka w Centrum LIM w WarszawieMateriały prasowe

Żabka otworzyła tysięczny sklep w Warszawie. Jubileuszowy lokal mieści się w centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, nieopodal Dworca Centralnego i Pałacu Kultury i Nauki. Flagowa placówka w samym centrum miasta została zaprojektowana z myślą o wygodzie i komforcie mieszkańców stolicy, w której sieć działa już od 22 lat. Franczyzobiorczynią wyjątkowego punktu została Olena Nesterova.

Otwarcie 1000. Żabki w Warszawie to kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci na polskim rynku detalicznym. Przypomnijmy, że operator zapowiadał uruchomienie w 2024 r. ponad 1000 sklepów w stolicy, a także otwarcie placówki nr 11 000 w Polsce.

Pierwszy sklep sieci Żabka w Warszawie ruszył 17 kwietnia 2002 r. przy ul. Siennickiej. Dziś punkty handlowe pod tym szyldem można znaleźć przy ulicach, na stacjach metra, na kampusach, w biurowcach czy osiedlach mieszkaniowych. Sieć stara się skutecznie dopasować do prężnie rozwijającej się i ewoluującej tkanki potężnej aglomeracji.

Silna współpraca z franczyzobiorcami

Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców. Sieć jako franczyzodawca oferuje im atrakcyjne warunki współpracy, w tym nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz wsparcie operacyjne, marketingowe i szkoleniowe. Franczyzobiorcy korzystają również z nowatorskich rozwiązań technologicznych, które zwiększają efektywność zarządzania sklepami oraz ich rentowność.

W samej Warszawie z siecią współpracuje blisko 900 przedsiębiorców, którzy wspólnie tworzą wiele miejsc pracy, rozwijają lokalną przedsiębiorczość i regulują podatki, które trafiają do budżetu miasta. Do sieci dołączają kolejne osoby, także w regionie, pragnąc rozwijać się i realizować w sprawdzonym i bezpiecznym biznesie.

- Model biznesowy Żabki wyróżnia się kompleksowym wsparciem dla przedsiębiorców, niskim poziomem wejścia oraz nowatorskim podejściem do zarządzania sklepem, opartym na nowoczesnych technologiach. Otwarcie 1000. sklepu w Warszawie dowodzi siły naszej sieci i skuteczności tego modelu. Dzięki partnerskiej współpracy z franczyzobiorcami, oferujemy im kompleksowe narzędzia do rozwoju biznesu. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań w sklepach zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe klientom, wpływa na jakość obsługi, co przekłada się na sukces współpracujących z nami przedsiębiorców - mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Wyjątkowa strefa konsumpcyjna

Placówka w Centrum LIM jest jedną z tych w sieci Żabka, które oferują wydzieloną przestrzeń do konsumpcji na miejscu. Klienci mogą wygodnie usiąść przy stolikach lub wysokich blatach, by zjeść ciepły posiłek i napić się aromatycznej kawy. W ofercie znajdują się popularne produkty Żabka Café oraz nowości, takie jak frytki z różnorodnymi dodatkami, np. salsą meksykańską, kebabem z kurczaka czy dojrzewającym salami i inne przekąski znane z oferty Prosto z Pieca. Dzięki nowoczesnemu wyposażeniu, w tym ergonomicznym szufladom chłodniczo-mroźniczym, obsługa klientów jest szybka i wygodna, a dania zachowują idealną temperaturę.

image

Olena Nesterova, franczyzobiorczyni nowo otwartego sklepu Żabka w Centrum LIM

FOTO: Materiały prasowe

- Żabka wyprzedza trendy, dbając zarówno o klientów, jak i o nas, franczyzobiorców. Dzięki wsparciu sieci mogę prowadzić nowoczesną placówkę, która łączy funkcjonalność z wygodą - podkreśla Olena Nesterova, franczyzobiorczyni nowo otwartego sklepu w Centrum LIM.

22. grudzień 2024 02:51