Grupa Żabka od dawna zapowiadała, że jeszcze przed końcem tego roku otworzy w Polsce sklep numer 11 tysięcy. Sieć słowa dotrzymała - w czwartek 19 grudnia o godzinie 12:00 miała miejsce uroczysta inauguracja jubileuszowego lokalu. Punkt mieści się w stolicy, przy ulicy Moliera 8.
- Żabka to więcej niż sklep. To sieć, która inwestuje w ludzi, lokalne społeczności i wpływa na rozwój polskiej gospodarki. Dzięki współpracy z franczyzobiorcami Grupa Żabka tworzy już 63 000 miejsc pracy. Nasze 11 000 sklepów to nie tylko symbol rozwoju, ale także dowód na to, że możemy łączyć sukces biznesowy z pozytywnym wpływem na otoczenie - mówił podczas wydarzenia Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Wyjątkowe przedstawienie z okazji otwarcia
Unikatowa lokalizacja sklepu znajdującego się w sąsiedztwie Teatru Wielkiego w Warszawie sprawiła, że dzień otwarcia 11 000. placówki stał się prawdziwym przedstawieniem. Przy wejściu klientów witali aktorzy z Teatru Lufcik na Korbę z Gliwic, wcieleni w rolę największych postaci ze świata teatru, otwierając przy tym ogromną zieloną kurtynę odsłaniającą drzwi sklepu.
Żabka mieści się w budynku, który od lat 60. XX w. zamieszkany był przez pracowników opery zlokalizowanej tuż obok. Natomiast nazwa ulicy nadana została na cześć wybitnego twórcy sztuk teatralnych i komediopisarza.
Jakub Konecki: otwarcie tego sklepu, to dla mnie szczególna chwila
Placówka wyróżnia się nie tylko lokalizacją, ale również nowoczesnym podejściem do obsługi klienta. Punkt został wyposażony w strefę konsumpcyjną, gdzie goście mogą odpocząć, delektując się aromatyczną kawą czy ciepłymi posiłkami i przez wysokie witryny spoglądać na sąsiadujący Teatr Narodowy.
W lokalu znajdują się także ergonomiczne rozwiązania technologiczne, w tym kiosk do zamawiania produktów z oferty Żabka Café oraz intuicyjny układ sklepu zapewniają szybkie i wygodne zakupy.
- Otwarcie tego sklepu to dla mnie szczególna chwila. Żabka przy ul. Moliera 8 to nie tylko miejsce zakupów, ale też przestrzeń, w której klienci mogą na chwilę zwolnić i poczuć się komfortowo. Cieszę się, że mogę prowadzić sklep w tak prestiżowym miejscu, a jednocześnie jestem dumny, że mogę być częścią marki, która wspiera przedsiębiorców na każdym kroku - mówił podczas otwarcia Jakub Kunecki, franczyzobiorca nowej placówki.
Kolejny sklep Żabka w Warszawie
Przypomnijmy, że kilka dni temu sieć obchodziła inny, okrągły jubileusz. Firma otworzyła bowiem sklep nr 1000 w stolicy. Lokal mieści się w centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, nieopodal Dworca Centralnego i Pałacu Kultury i Nauki. Flagowa placówka w samym centrum miasta została zaprojektowana z myślą o wygodzie i komforcie mieszkańców stolicy, w której sieć działa już od 22 lat. Franczyzobiorczynią wyjątkowego punktu została Olena Nesterova.
- Żabka wyprzedza trendy, dbając zarówno o klientów, jak i o nas, franczyzobiorców. Dzięki wsparciu sieci mogę prowadzić nowoczesną placówkę, która łączy funkcjonalność z wygodą - podkreśla Olena Nesterova, franczyzobiorczyni nowo otwartego sklepu w Centrum LIM.
Silna współpraca z franczyzobiorcami
Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców. Sieć jako franczyzodawca oferuje im atrakcyjne warunki współpracy, w tym nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz wsparcie operacyjne, marketingowe i szkoleniowe. Franczyzobiorcy korzystają również z nowatorskich rozwiązań technologicznych, które zwiększają efektywność zarządzania sklepami oraz ich rentowność.
W samej Warszawie z siecią współpracuje blisko 900 przedsiębiorców, którzy wspólnie tworzą wiele miejsc pracy, rozwijają lokalną przedsiębiorczość i regulują podatki, które trafiają do budżetu miasta. Do sieci dołączają kolejne osoby, także w regionie, pragnąc rozwijać się i realizować w sprawdzonym i bezpiecznym biznesie.
- Model biznesowy Żabki wyróżnia się kompleksowym wsparciem dla przedsiębiorców, niskim poziomem wejścia oraz nowatorskim podejściem do zarządzania sklepem, opartym na nowoczesnych technologiach. Otwarcie 1000. sklepu w Warszawie dowodzi siły naszej sieci i skuteczności tego modelu. Dzięki partnerskiej współpracy z franczyzobiorcami, oferujemy im kompleksowe narzędzia do rozwoju biznesu. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań w sklepach zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe klientom, wpływa na jakość obsługi, co przekłada się na sukces współpracujących z nami przedsiębiorców - mówił przy okazji otwarcia tysięcznego sklepu w stolicy Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.