Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, jeszcze w tym roku franczyzowa sieć Żabka otworzy swój 11 000. sklep. Wydarzenie zostało zaplanowane na 19 grudnia, na godzinę 12:00. Jubileuszowy lokal będzie się mieścił przy ulicy Moliera 8 w Warszawie.
W uroczystym otwarciu weźmie udział wiceprezes i dyrektor zarządzający Grupą Żabka Polska.
- Adam Manikowski opowie o dynamicznym rozwoju sieci Żabka i nowoczesnych rozwiązaniach ułatwiających życie naszym klientom - przekazało biuro prasowe sieci.
1000 sklepów Żabka w Warszawie
Przypomnijmy, że kilka dni temu sieć obchodziła inny, okrągły jubileusz. Firma otworzyła bowiem sklep nr 1000 w stolicy. Lokal mieści się w centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, nieopodal Dworca Centralnego i Pałacu Kultury i Nauki. Flagowa placówka w samym centrum miasta została zaprojektowana z myślą o wygodzie i komforcie mieszkańców stolicy, w której sieć działa już od 22 lat. Franczyzobiorczynią wyjątkowego punktu została Olena Nesterova.
- Żabka wyprzedza trendy, dbając zarówno o klientów, jak i o nas, franczyzobiorców. Dzięki wsparciu sieci mogę prowadzić nowoczesną placówkę, która łączy funkcjonalność z wygodą - podkreśla Olena Nesterova, franczyzobiorczyni nowo otwartego sklepu w Centrum LIM.
Silna współpraca z franczyzobiorcami
Rozwój sieci Żabka to efekt współpracy z ponad 9000 franczyzobiorców. Sieć jako franczyzodawca oferuje im atrakcyjne warunki współpracy, w tym nowoczesne narzędzia do zarządzania sklepem oraz wsparcie operacyjne, marketingowe i szkoleniowe. Franczyzobiorcy korzystają również z nowatorskich rozwiązań technologicznych, które zwiększają efektywność zarządzania sklepami oraz ich rentowność.
W samej Warszawie z siecią współpracuje blisko 900 przedsiębiorców, którzy wspólnie tworzą wiele miejsc pracy, rozwijają lokalną przedsiębiorczość i regulują podatki, które trafiają do budżetu miasta. Do sieci dołączają kolejne osoby, także w regionie, pragnąc rozwijać się i realizować w sprawdzonym i bezpiecznym biznesie.
- Model biznesowy Żabki wyróżnia się kompleksowym wsparciem dla przedsiębiorców, niskim poziomem wejścia oraz nowatorskim podejściem do zarządzania sklepem, opartym na nowoczesnych technologiach. Otwarcie 1000. sklepu w Warszawie dowodzi siły naszej sieci i skuteczności tego modelu. Dzięki partnerskiej współpracy z franczyzobiorcami, oferujemy im kompleksowe narzędzia do rozwoju biznesu. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań w sklepach zapewnia wyjątkowe doświadczenia zakupowe klientom, wpływa na jakość obsługi, co przekłada się na sukces współpracujących z nami przedsiębiorców - mówił przy okazji otwarcia tysiecznego sklepu w stolicy Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.