26.07.2024 / 12:52
StoryEditor

Żabka Polska zakłada spółkę, która będzie świadczyć usługi marketingowe i komunikacyjne dostawcom sieci franczyzowej

Żabka Polska zakłada spółkę, która będzie świadczyć usługi marketingowe i komunikacyjne (fot. KK)

Spółki Żabka Polska i Berbenno zawnioskowały do UOKiK o zgodę na utworzenie spółki, która zajmie się działalnością konsultingową oraz analityczną, oferując swoje usługi m.in. dostawcom sieci sklepów Żabka.

Spółki Żabka Polska z Poznania i Berbenno z Warszawy złożyły w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy. Nowy podmiot zaoferuje dostawcom Żabki i samej sieci handlowej usługi marketingowe i komunikacyjne.

Jak czytamy we wniosku, firma Żabka Polska działa głównie na rynku detalicznej sprzedaży artykułów konsumpcyjnych codziennego użytku poprzez sklepy typu convenience, zorganizowane w ramach sieci Żabka. Sklepy prowadzone są przez samodzielne podmioty gospodarcze (franczyzobiorców) w oparciu o łączące je z Żabką umowy współpracy oraz umowy podnajmu.

Kompleksowy marketing

Działalność Berbenno prowadzona za pośrednictwem spółek zależnych koncentruje się na świadczeniu kompleksowych usług marketingowych, digitalowych oraz e-commerce. Działając na globalnym rynku, Berbenno oferuje innowacyjne rozwiązania wspierające marki w efektywnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii i narzędzi cyfrowych.

Berbenno skupia się na dostarczaniu wysokiej jakości strategii marketingowych, kampanii reklamowych oraz wsparcia operacyjnego, integrując różnorodne kanały komunikacji i nowoczesne techniki analizy danych.

Usługi dla partnerów handlowych

Po utworzeniu wspólnego przedsiębiorcy, jego działalność polegać będzie na świadczeniu na rzecz Żabka oraz partnerów handlowych (dostawców) Żabka usług marketingowych i komunikacyjnych, obejmujących również działalność konsultingową oraz analityczną.

30. październik 2024 02:34