07.02.2025 / 16:30
StoryEditor

Franczyzowa sieć Żabka poszerza wachlarz swoich usług. Tym razem padło na turystykę

Sklep sieci ŻabkaFotoDax/Shutterstock

Żabka już dawno przestała być siecią oferującą swoim klientom wyłącznie klasyczne zakupy. Sklepy pod zielonym szyldem zapewniają im bowiem całą gamę dodatkowych usług - od obszernego menu dań typu fast-food, po możliwość opłacenia rachunków, wypłaty pieniędzy czy nadawania i odbierania przesyłek. Teraz marka postanowiła wejść w branżę turystyczną. Mowa o ubezpieczeniach.

Grupa Żabka nawiązała współpracę z firmą KioskPolis.pl. W efekcie, użytkownicy sklepowej aplikacji będą mogli szybko i wygodnie porównać w niej oferty ubezpieczeń turystycznych pięciu towarzystw i wybrać tę dopasowaną do ich potrzeb. Za sprzedaż polis odpowiedzialna jest firma KioskPolis.pl.

Osoby, które skorzystają z nowej usługi, otrzymają bonus w postaci 2 000 żappsów. Klienci będą je mogli wymienić na dowolny produkty ze sklepowej oferty, np. na ulubione ciepłe przekąski w Żabka Cafe.

Nie tylko ubezpieczenia turystyczne

Przypomnijmy, że w grudniu minionego roku, Żabka poinformowała o nawiązaniu współpracy z CUK Ubezpieczenia, w ramach której sieć umożliwiła swoim klientom ubezpieczenie samochodu oraz niektórych innych środków transportu.

- Pozytywne zaskakiwanie klientów nowymi usługami stało się znakiem rozpoznawczym naszej sieci. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia, klienci Żabki szybko i bez wysiłku zadbają o zabezpieczenie swoich aut oraz jednośladów niewymagających rejestracji, a przy tym będą mogli skorzystać z promocji - mówił w grudniu Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w spółce Żabka Polska.

CUK Ubezpieczenia to multiagencja oferująca możliwość zakupu ubezpieczeń wielu towarzystw w jednym miejscu. Firma ma już blisko 600 placówek i współpracuje z ponad 4 tys. agentów ubezpieczeniowych.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

12. marzec 2025 05:26