18.12.2024 / 12:11
StoryEditor

Świąteczne piwo od Carlsberg Polska. “Pokazujemy, że duzi mogą robić krafta”

Świąteczne piwo od Carlsberg PolskaMateriały prasowe

Z okazji zbliżających się świąt, Carlsberg Polska prezentuje limitowany, koncepcyjny produkt “Piwo na choince”. Jak informują przedstawiciele marki, powstał on w duchu rzemieślniczej pasji, z wykorzystaniem ręcznie dodawanych składników, co podkreśla jego unikalny, niemal artystyczny charakter.

“Piwo na choince” od Carlsberg Polska to nowoczesna interpretacja piwa świątecznego. Receptura powstała na warsztatach z udziałem piwowarów z trzech Browarów: Okocim, Kasztelan oraz Bosman, przy współpracy z zespołem rozwoju produktów oraz specjalistów ds. jakości.

Piwo uwarzono z dodatkiem pędów sosny. Zostało ono wzbogacone ekstraktem z igieł świerkowych i naturalnym aromatem pomarańczowym. Jak informują przedstawiciele marki, produkt powstał w duchu rzemieślniczej pasji, z wykorzystaniem ręcznie dodawanych składników, co podkreśla jego unikalny, niemal artystyczny charakter.

- Świat piwa może czerpać z niekonwencjonalnych pomysłów, a nasza tegoroczna propozycja świąteczna to manifest tego, co Carlsberg Polska ceni najbardziej - innowacyjności, zrównoważonego rozwoju i dbałości o detale - wyjaśnia Marcela Mazurek, Menadżer Rozwoju Nowych Produktów Carlsberg Polska.

- Pokazujemy, że duzi mogą robić krafta, bo nie liczy się wielkość garnków, ale pasja i pomysł - dodaje Rafał Pieprzny, Menedżer ds. Produkcji.

Innowacyjność i zrównoważony rozwój w jednym

Jak tłumaczy Agata Koppa, dyrektorka ESG w Carlsberg Polska, "piwo na choince” zostało uwarzone na słodzie z upraw stosujących zasady rolnictwa regeneratywnego.

- Rolnictwo regeneratywne to odpowiedź na masowe uprawy, które wyniszczają naszą glebę. Chcemy tak uprawiać jęczmień browarniany, żeby ziemi nie niszczyć, a ją odbudowywać. Chcemy poprawiać warunki wodno-powietrzne gleby i bioróżnorodność, redukując jednocześnie emisję CO2. Wyszło na to, że w trosce o planetę, uwarzyliśmy wyśmienite piwo - mówi Agata Koppa.

Limitowana seria na specjalne okazje

Przedstawiciele marki informują, że świąteczna innowacja została uwarzona by się nią dzielić z pracownikami i bliskimi firmy Carlsberg Polska. Opakowanie w formie koszyczka z czerwoną kokardą jest alegorią prezentu, który można zabrać na około świąteczne spotkanie z przyjaciółmi.

23. styczeń 2025 17:43