11.12.2024 / 13:35
StoryEditor

Żabka z usługą ubezpieczenia auta i roweru. Franczyzowa sieć będzie współpracować z CUK Ubezpieczenia

Sklep sieci Żabkawiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa

Żabka poszerza portfolio usług o nowe produkty. Jak informuje portal "wiadomoscihandlowe.pl", franczyzowa sieć umożliwi swoim klientom ubezpieczenie samochodu oraz niektórych innych środków transportu. Wszystko we współpracy z CUK Ubezpieczenia.

Żabka w odpowiedzi na pytania wysłane we wtorek 10 grudnia przez portal "wiadomoscihandlowe.pl", potwierdza "wejście" w biznes ubezpieczeniowy. Na początek zaoferuje dwie kategorie produktów z portfolio CUK Ubezpieczenia.

- W skład pierwszej z nich wchodzą ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych - obowiązkowe ubezpieczenie OC oraz Autocasco (AC). Drugą opcją są mikroubezpieczenia Trasti dla pełnej mobilności, umożliwiające objęcie ochroną dowolnego środka transportu, który nie wymaga rejestracji - jak np. rower czy hulajnoga - i obejmujące wszystkie sprzęty należące do ubezpieczającego i jego bliskich - przekazała Żabka.

Współpraca z CUK Ubezpieczenia

- Pozytywne zaskakiwanie klientów nowymi usługami stało się znakiem rozpoznawczym naszej sieci. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. Dzięki współpracy z CUK Ubezpieczenia, klienci Żabki szybko i bez wysiłku zadbają o zabezpieczenie swoich aut oraz jednośladów niewymagających rejestracji, a przy tym będą mogli skorzystać z promocji - komentuje Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w spółce Żabka Polska.

CUK Ubezpieczenia to multiagencja oferująca możliwość zakupu ubezpieczeń wielu towarzystw w jednym miejscu. Firma ma już blisko 600 placówek i współpracuje z ponad 4 tys. agentów ubezpieczeniowych.

Żabka coraz mocniej stawia na usługi

O tym, że Żabka zamierza pewniej wchodzić w sektor usług, opowiedział w wywiadzie dla magazynu "Wiadomości Handlowe" Adam Manikowski, wiceprezes i dyrektor zarządzający Żabka Polska. -

- Nie ma (...) innego gracza na rynku, który w takim stopniu może rozwinąć usługi jak Żabka. Przykładowo mogą to być usługi finansowe. Nasz model wymaga rygorystycznego patrzenia na różnego rodzaju pokusy. Nie chcemy podnosić sprzedaży, oferując produkty non-food w ramach naszego programu lojalnościowego. Mamy świadomość, że długofalowo nie są to rozwiązania dla naszego modelu. Natomiast usługi pasują do Żabki - podkreślił Manikowski.

Jak dodał wiceprezes sieci, Żabka ma już zaplecze technologiczne do wdrażania nowych usług, w postaci aplikacji Żappka.

- To doskonała platforma pozwalająca budować konkurencyjność. Za jej sprawą rozwiniemy właśnie usługi finansowe - zaznaczył Manikowski.

Przypomnijmy, że Żabka w ramach bogatej oferty usług już teraz umożliwia klientom m.in. telekonsultacje lekarskie, kupno prądu, odbiór i nadawanie paczek, doładowanie karty miejskiej oraz naprawę telefonu. Pozwala też na opłacenie rachunków, kupno karty podarunkowej, zagranie w Lotto, wypłatę gotówki, a nawet kupno usługi naprawy lub czyszczenia butów (Woshwosh).

14. styczeń 2025 00:49