25 tys. SKU i ofertą usług dodatkowych
Nowo otwarte Bricomarché w Międzyrzecu Podlaskim jest pierwszym punktem sieci w tej miejscowości, mieści się przy ul. Jelnickiej 2B i ma prawie 2400 mkw. powierzchni handlowej oraz 1100 mkw. ogrodu zewnętrznego z wiatą budowlaną. Sklep prowadzi małżeństwo lokalnych przedsiębiorców, od lat związanych z Grupą Muszkieterów, Dorota i Jarosław Włodkowscy, a łącznie pracuje w nim niemal 30-osobowa kadra, służąca pomocą klientom dokonującym wyboru spośród szerokiego wachlarza oferowanych produktów. Do dyspozycji kupujących jest szeroka oferta produktowa z kategorii takich jak: ogród, artykuły do majsterkowania, materiały budowlane oraz artykuły dekoracyjne, 3 kasy tradycyjne i 73 miejsca parkingowe dla zmotoryzowanych klientów.
– Jesteśmy z żoną niezwykle szczęśliwi, że wspólnie z Grupą Muszkieterów otworzyliśmy kolejną, drugą już placówkę pod szyldem Bricomarché, tym razem w Międzyrzecu Podlaskim. Jako właściciele analogicznego supermarketu typu „dom i ogród” w pobliskim Radzyniu Podlaskim wiemy, czego oczekują od nas lokalni mieszkańcy i jednocześnie klienci. Mamy też kompleksowe, stałe wsparcie od dużego, rozpoznawalnego brandu, co – nie ukrywam – daje nam większy kredyt zaufania na start ze strony klientów. Nie zmienia to faktu, że nieustannie musimy starać się o jak najszerszą ofertę jakościowych produktów w możliwie jak najniższych cenach, ponieważ konkurencja na rynku DIY jest duża – opowiada Jarosław Włodkowski, właściciel sklepu Bricomarché w Międzyrzecu Podlaskim.
Nowy sklep DIY na Śląsku
Druga, nowo otwarta placówka Bricomarché mieści się w Rudzie Śląskiej przy ul. Kłodnickiej 56F - to już kolejny nowy sklep na Śląsku. Analogicznie do nowego punktu w Międzyrzecu Podlaskim, jest także pierwszą placówką sieci w tej miejscowości, a dodatkowo pierwszym punktem, który poprowadzą nowi przedsiębiorcy Grupy Muszkieterów, Angelika Baj oraz Artur Halapacz. Powierzchnia sklepu wynosi 1700 mkw., a ogród zewnętrzny to dodatkowe 1500 mkw. Do dyspozycji klientów są: 3 kasy tradycyjne, 168 przysklepowych miejsc parkingowych, a co najważniejsze 20-osobowa załoga placówki, chętnie służąca doświadczeniem i rekomendacjami w przypadku dylematów zakupowych.
- O założeniu własnego biznesu myślałam już od bardzo dawna. Dzięki zaufanemu partnerowi, jakim jest Bricomarché, moje marzenie mogło się spełnić. Działając pod znanym i docenianym przez Polaków szyldem, otrzymuję kompleksowe wsparcie w zakresie logistyki, marketingu, IT, zakupów czy pakietu szkoleń. Tym samym prowadzenie biznesu jest bardziej komfortowe niż w przypadku działania w pojedynkę – mówi Angelika Baj, właścicielka sklepu Bricomarché w Rudzie Śląskiej – Halembie.
Elementem łączącym obie placówki jest nie tylko dostępność szerokiego asortymentu do domu i ogrodu w atrakcyjnych cenach (w obu przypadkach ok. 25 tys. referencji), ale także dodatkowych usług takich jak: transport zakupionych artykułów pod wskazany adres, cięcie materiałów drewnianych i drewnopochodnych czy wycinanie otworów w zlewozmywakach. Zarówno w jednym, jak i drugim sklepie klienci mają również możliwość osobistego odbioru produktów zamówionych drogą internetową.
Jakie promocje na otwarcie?
W związku z otwarciami sklepów, przygotowano liczne okazje i promocje. Na otwarcie w Międzyrzecu Podlaskim zaplanowane są konkursy dla klientów z wartościowymi nagrodami rzeczowymi takimi jak: odkurzacze, sprzęt elektryczny czy elektronarzędzia. W placówce w Rudzie Śląskiej, przy zakupach za minimum 200 złotych można otrzymać dodatkowy bon podarunkowy o wartości 20 złotych. Odbywają się też tzw. licytacje od złotówki czy konkurs z hasłem na najwyższy zakup otwarcia. Wygrać można między innymi: telewizor, deskę żyroskopową, zestawy narzędzi, głośniki bezprzewodowe oraz wiele innych praktycznych artykułów.
Grupa Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2022 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 9,8 mld złotych.