Jak poinformowało biuro prasowe Grupy Muszkieterów, Zebrania Narodowe są jednym z narzędzi pozwalających franczyzobiorcom mieć realny wpływ na firmę. Stanowią one nie tylko szansę na wymianę myśli oraz uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytania, ale są także wyrazem zaangażowania właścicieli sklepów w realizację wspólnych celów.
Oprócz części merytorycznej, był także czas na wspólne świętowanie sukcesów i oficjalne powitanie przedsiębiorców, którzy dołączyli do Grupy w ostatnim czasie lub przejęli od innych właścicieli funkcjonujące placówki.
- Zgodnie z tradycją ich przyjęcie do muszkieterskiej społeczności wyrażono przez przekazanie szpady, symbolu walki o niskie ceny. Oficjalne podziękowania otrzymali także przedsiębiorcy, którzy przez ostatni rok pełnili ważne w strukturach Grupy funkcje oraz osoby, które w związku z przejściem na zasłużoną emeryturę zakończyły współpracę z Muszkieterami - przekazało biuro prasowe.
Wspólne celebrowanie spotkania ludzi, których połączyła pasja do biznesu zakończył świąteczny koncert Haliny Młynkowej.
Prezes Grupy Muszkieterów: nasze sieci franczyzowe mają przed sobą wyzwania
Sławomir Czarnecki - prezes Grupy Muszkieterów, przekazał w rozmowie z naszym portalem, że nadrzędnym celem na przyszły rok będzie osiągnięcie 11 mld złotych obrotów.
- Myślę, że jesteśmy to w stanie osiągnąć. Budżet, który sobie założyliśmy jest ambitny, ale jednocześnie jest do wykonania. Wiemy, że zarówno Bricomarché, jak i Intermarché mają przed sobą różne wyzwania. Jeżeli zrealizujemy założenia, które mamy wobec szyldu spożywczego, to w 2025 r. chcemy otworzyć ok. 15 sklepów, a może nawet więcej. Jeśli chodzi z kolei o Bricomarche, to będzie to około 25 otwarć - zdradził prezes Grupy Muszkieterów.
Sławomir Czarnecki dodał, że z zadowoleniem patrzy na mijający rok w wykonaniu Grupy Muszkieterów. Prezes firmy podkreślił, że realizacja zadań opierała się na trzech filarach. Były to przyspieszenie rozwoju, utrzymanie niskich kosztów oraz dynamika ludzka. Przez tę ostatnią należy rozumieć gwarancję ciągłości funkcjonowania marki, czyli pozyskiwanie i rozwijanie nowych przedsiębiorców.