Sklep w Wadowicach
24 kwietnia w Wadowicach otworzono 13. w województwie małopolskim sklep Bricomarché. To jednocześnie druga placówka, zaraz po Suchej Beskidzkiej, której właścicielami są przedsiębiorcy Grupy Muszkieterów, Anna i Tadeusz Kempa. Nowy sklep ma 3600 mkw. powierzchni handlowej, 1400 mkw. ogrodu zewnętrznego oraz 96 miejsc parkingowych dla zmotoryzowanych klientów. Mieszkańcy miasta i okolic zyskają dostęp do blisko 30 tys. artykułów z czterech sektorów: budowanie, majsterkowanie, dekoracja i ogród. Co więcej, sklep jest proekologiczny, w jego ofercie znajdziemy rośliny pozyskiwane od lokalnych dostawców, a energię wytwarzać będzie m.in. za pomocą zamontowanych paneli fotowoltaicznych.
Poza bogatym asortymentem, klienci mogą korzystać z dodatkowych usług: transportu zakupionych artykułów pod wskazany adres oraz cięcia materiałów – blatów i drzwi na miejscu. Placówka realizuje także zamówienia artykułów drogą internetową, z możliwością odbioru w sklepie w ciągu zaledwie 2 godzin od złożenia zamówienia, w tzw. systemie click&collect w specjalnie wyznaczonym miejscu, bez konieczności stania w kolejce.
W Bricomarché zatrudnienie znalazła 30-osobowa kadra pracownicza, a do dyspozycji klientów są 3 kasy. – Jako przedsiębiorcy z długim stażem w Grupie Muszkieterów, z pełnym przekonaniem i zaufaniem do produktów tej marki, wraz z żoną otwieramy drugi już sklep. Jest to tym samym 13. placówka Bricomarché w województwie małopolskim, co oznacza, że klienci z chęcią dokonują tu zakupów do swoich domów i ogrodów. Pragniemy poszerzać swoje doświadczenie w prowadzeniu supermarketów i wraz ze wsparciem Grupy Muszkieterów podnosić poprzeczkę na rynku DIY, w dalszym ciągu dostarczając naszym klientom produkty najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. – mówi Tadeusz Kempa, współwłaściciel Bricomarché w Wadowicach.
Sklep w Międzychodzie
Także 24 kwietnia swoje podwoje otworzył sklep na terenie Wielkopolski. To już 31. punkt sieci w tym województwie. Nowy sklep Bricomarché mieści się przy ul. Bolesława Chrobrego 24 w Międzychodzie. Właścicielami są lokalni, niezależni przedsiębiorcy, którzy ze wsparciem sieci, przystosowali swój lokal do standardów Bricomarché. Grupa Muszkieterów dynamicznie się rozwija, w związku z czym proponuje właścicielom placówek handlowych różne formuły współpracy. Przyłączając placówkę do sieci, przedsiębiorcy otrzymują m.in. know-how Grupy oraz pełen pakiet usług, w tym usprawnienie procesów logistycznych, akcje marketingowe, dostęp do szerokiej gamy produktów, a także wsparcie doświadczonych ekspertów z branży handlowej. Nowo otwarty sklep w Międzychodzie stanowi kontynuację tzw. strategii przyłączeń, otwierając się „Pod Znak” sieci Bricomarché.
Na powierzchni 2300 mkw. klienci znajdą szeroki wybór produktów z kategorii takich jak: dekoracje wnętrz, majsterkowanie i artykuły budowlane (blisko 30 tys. referencji). W ofercie sklepu znajdą się również dekoracje czy produkty ogrodowe, w tym rośliny od lokalnych dostawców. Co więcej, klienci będą mogli korzystać z dodatkowych usług ułatwiających proces zakupowy, między innymi transportu artykułów pod wskazany przez nich adres. Na osoby zmotoryzowane czeka 25 przysklepowych miejsc parkingowych, a na terenie supermarketu dostępne są 2 tradycyjne kasy. Pomocą w szybkim znalezieniu interesującego nas produktu lub wyboru sprzętu do domu czy ogrodu służyć będzie 25-osobowa wyszkolona kadra pracownicza.
– Prowadzenie sklepu z doświadczonym, sprawdzonym, a także rozpoznawalnym partnerem, stwarza szanse na odniesienie sukcesu rynkowego, dlatego bardzo cieszy nas wsparcie ze strony sieci Bricomarché. Będziemy czuć się pewniej stanowiąc część tak dużej i cenionej marki w Polsce. Ta współpraca z jednej strony przystosowuje nasz biznes pod sprawdzony format handlowy, a z drugiej daje dużą elastyczność i autonomię w działaniu. Nasz sklep jest już 31. punktem Bricomarché w województwie wielkopolskim, co oznacza, że klienci darzą tę sieć zaufaniem, a my jako pasjonaci pięknych domów, poprowadzimy sklep, który zapewni im produkty w atrakcyjnych cenach – mówi Ryszard Biernat, współwłaściciel sklepu Bricomarché w Międzychodzie.
– W ramach obecnej strategii biznesowej, zarówno Bricomarché, jak i Grupa Muszkieterów zapewnia swoim partnerom kompleksowy pakiet wsparcia, od szkoleń, marketingu, IT, aż po zakupy czy logistykę. Cieszy nas, że kolejni przedsiębiorcy obdarzają nas zaufaniem i rozwijają swoje skrzydła w branży DIY pod naszym szyldem. Z radością otwieramy w Międzychodzie kolejny sklep w formule “Pod Znak”– mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché.