06.02.2025 / 11:27
StoryEditor

Kodano Optyk z planami ekspansji. Sieć zamierza otworzyć w tym roku 30 nowych salonów franczyzowych

Salon optyczny należący do sieci Kodano OptykMateriały prasowe

Sieć Kodano Optyk przedstawiła cele na najbliższe miesiące. Firma zamierza rozwijać swoją działalność zarówno na rodzimym rynku, jak i za granicą. Marka ma także w planach wprowadzenie licznych rozwiązań technologicznych, wpływających na poprawę jakości świadczonych usług. - Rok 2025 będzie kolejnym krokiem w umacnianiu pozycji Kodano Optyk jako lidera rynku optycznego w Polsce i Europie - informuje sieć w mediach społecznościowych.

Firma Kodano Optyk zamieściła w serwisie "LinkedIn" wpis, w którym ujawniła plany na 2025 roku. Z zapowiedzi sieci wynika, że w tym roku na terenie naszego kraju chce otworzyć 30 nowych salonów franczyzowych. Obecnie jest ich w Polsce ponad 110.

- Plan na ten rok? 30 nowych salonów franczyzowych Kodano Optyk! Dzięki modelowi franczyzowemu, który jest bezpieczny i wspierający, każdy przedsiębiorca może dołączyć do naszej sieci i cieszyć się stabilnym biznesem - czytamy w komunikacie zamieszczonym w mediach społecznościowych.

Sieć dodaje, że salony powstaną w prestiżowych lokalizacjach, zapewniających odpowiednie otoczenie i dostępność dla klientów.

Innowacje technologiczne i rozwój międzynarodowy

Marka poinformowała, że pracuje nad wprowadzaniem kolejnych usprawnień w autorskich systemach do pomiaru wad wzroku.

- Dzięki nim nasze salony oferują wysokiej jakości usługi dostępne przez cały czas otwarcia - informuje firma.

Sieć Kodano Optyk podkreśla również, że cały czas rozwija swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej. Jej działania obejmują zarówno ekspansję stacjonarną, jak i dalsze wzmacnianie e-commerce na rynku rumuńskim, czeskim, słowackim i węgierskim.

- Rok 2025 będzie kolejnym krokiem w umacnianiu pozycji Kodano Optyk jako lidera rynku optycznego w Polsce i Europie - podsumowuje marka w swoim komunikacie.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

14. marzec 2025 05:51